KR710622

Kan geen verbinding maken bij installatie

Ik kan geen verbinding maken met wifi.
We hebben 2,4 ghz, hij staat dicht bij de router. Wat te doen?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

VT024013 1 Verdieping
Verander de router settings en zet 5g uit. Of anders kan je doen zoals ik het gedaan heb, zet een gastenwifi aan en zet alleen 2.4ghz aan en geen 5g. Zodat mijn normale wifi 5g snelheden heeft en vacuumcleaner op de gastenwifi kan.
Dreame Support NL 2 Verdieping
Hallo,

Zorg ervoor dat de robot en de mobiele telefoon zich dicht bij de router bevinden en dat het wifi-signaal goed is. Schakel voordat u het netwerk configureert de locatierechten van de app en de Bluetooth-functie van de mobiele telefoon in. Als u deze rechten niet inschakelt, mislukt de netwerkconfiguratie.

Nadat u verbinding hebt gemaakt met de hotspot die door de robot is vrijgegeven en de stem van de robot hebt gehoord, keert u terug naar de app en wacht u op het resultaat van de netwerkconfiguratie.

Het is aan te raden om de wifi-naam en het wachtwoord thuis in te stellen op Engels of cijfers, en geen speciale tekens te gebruiken.

Controleer of de router MAC-adresfiltering, whitelist en andere functies heeft ingesteld. U kunt proberen de router te resetten en de robot opnieuw op te starten voordat u dit controleert.

Als de bovenstaande methode niet werkt, probeer dan één mobiele telefoon te gebruiken om de hotspot vrij te geven als wifi-netwerk en een andere mobiele telefoon om verbinding te maken met de hotspot en het netwerk te configureren voor kruisverificatie.

Verbindingsfouten kunnen ook te maken hebben met het model van de mobiele telefoon. U kunt proberen de verbinding opnieuw te maken met andere mobiele telefoonmodellen.
UID:KR710622
  • 1Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst