XC543799

Nieuwsbrief

Dagelijks als ik de App open, moet ik eerst het voorstel wegklikken om lid te worden van de nieuwsbrief. U begrijpt, dat wil ik niet.

Dat stoort me enorm. Hoe zet ik dat uit?

Is het mogelijk om de camerabeelden van mijn Dreame te bekijken, live?

Kan ik de geluiden aanpassen? Ik dacht aan een Starwars theme?

Zijn er skins/wraps beschikbaar?

Waar kan ik in Nederland extra stofzuigerzakken etc bestellen?

Zeer tevreden over de Dreame. Was zeker het geld waard. Mijn nichtje en zus hebben er inmiddels ook 1.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo, het spijt me dat het pop-upvenster momenteel niet kan worden gesloten.
Welk apparaat gebruikt u? Sommige apparaten hebben een realtime videofunctie. Ik moet controleren of uw apparaat deze functie heeft.
Wat betreft het aangepaste geluid dat u noemde, vind ik dit een zeer goede suggestie. We zullen deze suggestie doorgeven aan de technische afdeling.
Er is momenteel geen verpakking.
U kunt op de officiële website controleren of er reserveonderdelen op voorraad zijn. Zo niet, neem dan contact op met aftersales@dreame.tech
XC543799 2 Verdieping Discussiestarter
If it’s easier, you may reply in English.
I have the Dreame L10s Ultra Gen 2.

I’m a tech freak. I like to customise my Dreame to give it a personal touch, hence the request for sounds and wraps. You could offer people wraps to cover the robot and station. Disney theme, etc.
You’re missing out on monetisation here. You could cash in on a big fan club.

Here’s some more suggestions; customisable LED lights, widgets, direct voice control. So not through Siri or Alexa. Let me interact with it, it has AI. I want to tell the robot to follow me and take commands like clean here.

Oké, bedankt voor je suggestie, we hebben het genoteerd!

UID:XC543799
  • 3Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|DarkRoom

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst