QL194222

[A1 Pro] Extra grasveld toevoegen is niet mogelijk

We hebben twee grasvelden, gescheiden door een strook beton. Het eerste grasveld is aangemaakt en werkt prima. Het tweede grasveld en de connectie naar de eerste maken niet. De robootmaaier via de app (aanmaken nieuwe zone) vanaf het laadstation helemaal naar de nieuwe zone gemanouvreerd. Daar een nieuw startpunt gemaakt en het nieuwe grasveld in kaart gebracht. Dan moet er connectie worden gemaakt met het eerste terrein en dat lukt dus niet. Vanuit de tweede zone teruggereden naar de 1e zone (ja minstens een meter erin) en gebprobeerd daar connectie te maken. Maar hij ziet de hele eerste zone niet eens. Ook terugrijden naar het oplaadstation en daar geprobeerd de zone te koppelen lukt niet. Wat doe ik fout?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Je bedoelt dat je aparte kaarten hebt gemaakt voor de twee gazons. Dan kun je toch geen verbinding maken tussen de twee kaarten? De tweede kaart kan ook geen verbinding maken met het basisstation?

Kun je een screenshot van de app-kaart maken?
QL194222 2 Verdieping Discussiestarter
Ja klopt, ik heb een nieuwe kaart aangemaakt maar ik had de bestaande moeten bewerken. Achteraf logisch maar ja handleiding is net niet helemaal dummy proof. Dank voor jullie hulp
UID:QL194222 NL
  • 3Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|DarkRoom

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst