SelecterenGa naar de mobiele versie | Doorgaan op desktopversie
Dreame Forum

Welke huisdieren heb jij?

Populariteit: 91
Dreame-producten zijn altijd geliefd bij gezinnen met huisdieren 🐾
Wil je met ons delen welke schattige huisdieren jij thuis hebt? (Meerdere keuzes mogelijk)

Voel je vrij om je schoonmaaktips voor huizen met huisdieren in de reacties te delen!

De Dreame & huisdieren fotowedstrijd is begonnen! Maak kans op een gratis Dreame H15 Pro Heat en Dreame-föhn!
🎁 Doe nu mee!
Maximaal selecteerbare 8 items
Selectievakjes

Aftellen tot einde:

12 Dagen 2 Uur 30 Minuut
1406 mensen die deelnamen
Je moet inloggen om te kunnen stemmen
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

83 Reactie

ZW157833 52 Verdieping
Ik heb 2 basisstations en 1 robot (dreame x50) zou ik boven en beneden een station kunnen plaatsen? Of vind "weebo" 1 huisje fijn?
ZW157833 51 Verdieping
Trotse eigenaar van de x50. Wij hebben een grote hond. Het valt ons op dat vaak de haren in de robot blijven  zitten en niet opgezogen wordt door de stofzak. Hierdoor loopt de robot vast en moeten we regelmatig het opvangbakje in de robot leeg maken. Iemand tips?
KR264967 50 Verdieping
Helaas als de schuifpui openstaat past hij mijn plattegrondje aan en heeft hij de hele tuin mee gescand en de eetkamer aangepast. Ik wil niet elke keer mij. Schuifpui dicht hoeven doen. Kan er een optie hiervoor komen dat hij die zone waar de pui zit dit de tuin mee scan
bobsemans 49 Verdieping
Mijn x50 ultra blijft op dezelfde stoel inrijden en vast komen te zitten. Hoe voorkom ik dit?
bobsemans 48 Verdieping
I love Dreame!
Fokje Modder 🎶 47 Verdieping
Wij negen katten stuurt er goed om heen
Fokje Modder 🎶 46 Verdieping
Ik ook echt een fantastisch apparaat
AK131718 45 Verdieping
Dreame x 50
Als ik een comando geeft in engels verstaat hij mij niet als ik  zegt Start  cleaning ! wel ...ok dreame dan zegt tie im here  rest  pakt toe geen spraakcomando
WW642515 44 Verdieping
Hij zuigt totaal geen dennennaalden op. Lijkt wel dat zijn zuigkracht verloren is.
Welk model gebruikt u? Sommige hebben nog niet de functie gekregen om plate haren en dus dennennaalden op te zuigen. Nieuwere modellen hebben dit vaker.
Albert 43 Verdieping
Ik heb een aqua 10. Het drogen van o.a. de stofzak maakt een redelijk irritant geluid (s-avonds). Kan ik dat ergens stoppen?
UID:TK777249 NL
  • 148Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst