Ik kan er ook niet goed uitkomen hoe het apparaat alleen kan stofzuigen en niet beide combinaties dweilen en zuiden doet. Wil hem graag dagelijks laten zuigem en om de dag dweilen
Mijn X40 U doet mijn hele huis goed stofzuigen behalve mijn keuken.... wat heel raar is want er staan geen onderdelen in de weg. Ik heb het idee dat de lelijke gekleurde vloertegels (vorige eigenaar) de kwaliteit van de sessies beïnvloed. Kan dit kloppen en zou ik mijn stofzuiger hier beter in kunnen "trainen"?
Hallo, bedoelt u de X50 Ultra Complete? Als het dit model betreft, kunt u de camera inschakelen. Klik op het camera-icoon op de robotpagina om het te openen. Alleen het hoofdaccount kan de camera inschakelen; gedeelde accounts kunnen de camera niet inschakelen.
Ik heb nu 1 week de L 40ultra ae dat is 20 jaar te laat ik heb nu weer mooi rode tapijt in plaats van grijs door de katten haren
Hij zuigt als een zonnetje en dweild ook geweldig ben blij dat ik hem heb gekocht en hoop dat hij lang mee gaat.
Ik heb hem ingesteld op maandag woensdag en vrijdag en zondag om 7:00 begint hij aan zijn klus gaat perfect.