Loopt vast
Onze X50 robotstofzuiger loopt vast op de stoelen. Op sommige dagen zetten we de stoelen op tafel, maar dat doen we niet altijd. Juist op de dagen dat de stoelen blijven staan, zouden we de robot graag willen gebruiken zonder dat hij vastloopt. We gingen ervan uit dat dit geen probleem zou zijn, omdat het apparaat over drempels kan. Hoe kunnen we dit oplossen?
Geplaatst 27-7-2025 11:28:27 Vertalen
NL 3606
Nieuwste
Dreame Support NL
Hallo, je kunt een No-go Zone of Virtuele Muur rond de stoel toevoegen om te voorkomen dat de robot vastloopt.
MJ999990
Dank voor je reactie. Ik snap dat ik een “no go” kan maken , maar we willen ook wel eens dat er onder de tafel wordt gezogen. Dan werkt dat niet
BF143622
Hallo  onze X50 zuigt alleen.
Maar gebruikt de zijborstel niet.

Aan het dweilen krijg ik m ook niet.
Dan loopt die door de kamer maar heeft de dweilpads boven

Graag hulp
Hallo, heeft u de mopverlengingsfunctie ingeschakeld? Zo niet, dan kunt u de onderstaande stappen volgen om deze in te schakelen.

Als de zijborstel na het inschakelen van de "Hoge Frequentie" modus nog steeds niet goed uitklapt, moet u mogelijk contact opnemen met onze klantenservice voor verdere hulp.

Instellingen > Al-gestuurde MopVerlenging Instellingen > Al-gestuurde ZijBereik > Hoge Frequentie
Vertalen
YP999986
Onze x50 met vaste aansluiting doet een hele dag over het huis en is dan niet overal geweest. Ook loopt ie vaak vast en loopt rondjes, nogal doelloos.
Vind het een moeilijk apparaat...
ZO516387
Dweilen doet heel slecht wat kan er aan dat ik school vloer heb?
QS314198
Wij hebben precies hetzelfde probleem. De stofzuiger probeert over de stoelen heen te rijden door middel van de drempel (stijgen / klim) functionaliteit. De stofzuiger loopt daardoor vast. Hoe kan je dit voorkomen? Kan je een anti stijg zone instellen? Het vastlopen van de stofzuiger op de ijzeren behuizing van de stoel lijkt mij niet goed voor de stofzuiger. Het kan op termijn kapot gaan. Wat is jullie oplossing ?
RZ672162
Hoi mijn x40 master gaat  in de regelmaat voor zijn dock stil staan en geeft dan een storing af dat hij niet kan docken.
Rijd 2 keer in en uit zonder dat hij zich vast klikt.
En rijd er uit en staat voor zijn dock dan stil.

Alle sensoren zijn goed schoon en ook zijn dock word goed bijgehouden.
Wat kan hiervan het probleem
Zijn?
SS804746
Is er al feedback op het vastlopen van de stofzuiger op de stoelen?
SC540455
Mijn X50 werkte prima maar nu doet hij heel raar. Hij maakt schokkerige bewegingen tijdens het stofzuigen en rijdt in rondjes. Wat is hier aan de hand en hoe los ik het op?

Laatst bewerkt door SC540455 op 12-2-2026 15:20
12Volgende pagina
Log in om te reageren...
0
13
Annuleren