Loopt vast
Onze X50 robotstofzuiger loopt vast op de stoelen. Op sommige dagen zetten we de stoelen op tafel, maar dat doen we niet altijd. Juist op de dagen dat de stoelen blijven staan, zouden we de robot graag willen gebruiken zonder dat hij vastloopt. We gingen ervan uit dat dit geen probleem zou zijn, omdat het apparaat over drempels kan. Hoe kunnen we dit oplossen?