FA693575

[X40 Master] Update

Dag Allen,

Mijn robotstofzuiger wil niet meer terugkeren naar de basisstation alles al geprobeerd. Ik moet een firmware update doen maar dit wil die niet uitvoeren, wat kan ik doen?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo, is het laadstation van stroom voorzien?

Plaats de robot 1 tot 2 meter van het laadstation en druk kort op de knop "Station" op de robot. Als de robot terug kan keren naar het laadstation om op te laden, volg dan de onderstaande instructies:

Het laadstation moet tegen een muur worden geplaatst. Het is aan te raden het laadstation in een relatief open ruimte te plaatsen, vrij van obstakels, niet meer dan 1,5 meter voor het laadstation en 0,5 meter aan weerszijden. Houd het uit de buurt van storingsbronnen, zoals routers en televisies. Zorg ervoor dat er zich geen reflecterende oppervlakken voor het laadstation bevinden, zoals spiegels of ramen.

Zorg er tijdens het schoonmaken voor dat de robot start vanaf het laadstation en controleer of de LDS-lasersensor bovenop de robot goed draait.

Als bovenstaande stappen niet werken, probeer dan de robot te resetten naar de fabrieksinstellingen om te zien of dit het probleem oplost. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met onze klantenservice voor hulp.
UID:FA693575
  • 1Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|DarkRoom

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst