KQ916931

Meerdere verdiepingen

Ik heb sinds kort de Dreame X50.
De ruimte waar het station staat heeft hij in kaart gebracht maar ik heb meerdere verdiepingen.
Als ik de robot handmatig op de volgende verdieping zet om de ruimte te scannen wil hij daarna terugkeren naar het station, dit kan natuurlijk alleen handmatig want de robot kan geen traplopen.
Maar als ik de robot optil om naar het basisstation te brengen slaat hij de gescande ruimte niet op en ben ik de kaart kwijt.
Wat doe ik verkeerd?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

4 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo, heb je de juiste stappen gevolgd om een plattegrond met meerdere verdiepingen te maken?

Je kunt de onderstaande stappen volgen om een plattegrond met meerdere verdiepingen te maken:
Kaart bewerken > Beheer meerdere verdiepingen > Selecteer 'Meerdere verdiepingen' bij het type huis > Selecteer 'Handmatige schakeling' als methode voor het wisselen van de plattegrond. Nadat je de robot naar de tweede verdieping hebt verplaatst, klik je op 'Kaart maken'.
Inmiddels ben ik er achter... De eerste keer dien je ook het oplaadstation naar de andere verdieping te verplaatsen. Dit is helaas nergens duidelijk terug te vinden.

Dan wordt wel de kaart helemaal gemaakt en opgeslagen. Daarna kun je het oplaadstation op de 'hoofd'verdieping laten staan en alleen de robotzuiger op de andere verdieping laten schoonmaken.

ND056840 2 Verdieping
Ik heb exact hetzelfde probleem, zie onderstaan:

Ik wil graag een extra kaart toevoegen in de dreame app. Dit betreft de 1e verdieping. Dock staat op de begane grond. Helaas lukt het me niet om een extra kaart aan te maken en toe te voegen. Of de robot wilt retour naar het Dock, of hij geeft aan position fail. Graag input hoe ik deze ruimte kan toevoegen?! Heb een dreame l40s pro ultra.
Hoi, ik heb ook hetzelfde probleem met de Dream Ultra X50 Complete. De docking staat beneden. Tijdens het maken van de kaart op de bovenverdieping wil Dreame terug naar de docking om op te laden ondanks dat hij nog bijna helemaal opgeladen is. De kaart kan ik dan niet opslaan zodat deze niet wordt afgemaakt. Hoe op te lossen?

UID:KQ916931 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst