UJ394622

dweilen op een andere verdieping

LS,

Op een andere verdieping dweilen dan waar het basisstation staat zorgt ervoor dat de robot niet pauzeert om de dweilpads te reinigen. Als de robot stopt omdat de dweilpads dan gereinigd moet worden zou ik de robot op kunnen pakken om m naar het basisstion te brengen. Waarom kunnen de dweilpads niet gereinigd worden als de robot dweilt op een andere verdieping dan waar het basisstatin staat?

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Bedoelt u dat wanneer de robot andere verdiepingen schoonmaakt en deze wordt gepauzeerd en naar het basisstation wordt verplaatst, de dweilpads dan niet worden gereinigd?
Het spijt ons, de robot ondersteunt deze instelling momenteel nog niet. Maar maakt u zich geen zorgen, we hebben uw feedback al doorgegeven aan onze technische afdeling. Laten we samen uitkijken naar toekomstige optimalisaties en verbeteringen.

ja en nee. Ik zou graag willen dat deze zelf pauzeert op het moment dat de dweilpads gereinigd moeten worden (conform instellingen). Waardoor ik dan weet dat ze gereinigd moeten worden. Heb niet zelf geprobeerd de robot te pauzeren, en dan naar het basis station brengen voor reiniging van de dweilpads

UID:UJ394622 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst