NO097196

Robot stofzuiger l40ae

Ik krijg mijn robot niet gekoppeld met onze wifi, wat ik ook probeer. Iemand tips? Hij doet het wel via de hotspot maar we willen hem graag gebruiken als we weg zijn. Onze internet verbinding is goed.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Zorg ervoor dat u verbinding maakt met een 2,4 GHz Wi-Fi-netwerk.

Zorg ervoor dat de robot en de telefoon dicht bij de router staan en dat het Wi-Fi-signaal sterk is. Schakel voor het configureren van het netwerk de locatietoestemming van de app en de Bluetooth van de telefoon in. Als de toestemming niet is ingeschakeld, mislukt de netwerkconfiguratie.

Wanneer u verbinding maakt met de hotspot die door de robot wordt uitgezonden, keert u terug naar de app nadat u de stemmelding van de robot hebt gehoord en wacht u op het resultaat van de netwerkconfiguratie.

Het wordt aanbevolen om de naam en het wachtwoord van de thuis-Wi-Fi in te stellen op Engels of cijfers, en het is aan te raden om geen speciale tekens te gebruiken.

Controleer of de router een Mac-adresfilter of whitelist-functie heeft ingesteld. Probeer de router opnieuw in te stellen en de robot opnieuw op te starten, en controleer daarna opnieuw.

Verbindingsproblemen kunnen ook met het model van de telefoon te maken hebben; probeer een andere telefoon van een ander model te gebruiken om opnieuw verbinding te maken.
UID:NO097196 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst