Dreame Forum

📢Meld u nu aan! Word tester van een huisdierproduct🐱

We staan op het punt een gloednieuw product te introduceren dat speciaal is ontworpen voor gezinnen met huisdieren, en zijn op zoek naar een producttester uit onze forumcommunity!
👉 Kleine tip: dit keer gaat het niet om een stofzuiger of robotstofzuiger. 😉
In deze ronde geven we prioriteit aan huishoudens met katten
Tijdens de proefperiode kunt u het product gratis gebruiken. Zodra u alle testonderdelen hebt afgerond, kunt u het product houden.

Wat we van u vragen:
1. Gebruik het product na ontvangst regelmatig en uitvoerig.
2. Publiceer binnen de gestelde termijn een review van minimaal 200 woorden (inclusief tekst, foto's en video's) op het Dreame Forum.
3. Volg ons privacybeleid. Deel a.u.b. geen productinformatie met het publiek vóór de officiële lancering.

Hoe aan te melden:
Laat hieronder een reactie achter en vertel ons het volgende:
👉 Waarom zouden we U als producttester moeten kiezen? (Voeg gerust foto's toe zodat we u beter leren kennen!)
📅 Deadline: 13 oktober 2025
*Het Dreame Forum behoudt zich het finale recht op interpretatie voor.

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

28 Reactie

Dreame Forum 24 Verdieping Discussiestarter
Hartelijk dank voor jullie enthousiaste deelname!
We bekijken momenteel alle aanmeldingen zorgvuldig en zullen de definitieve resultaten zo snel mogelijk bekendmaken.
De geselecteerde producttesters worden vermeld in een vastgezet commentaar en via het bij het forumaccount geregistreerde e-mailadres gecontacteerd.
Wij wensen jullie een fijne dag!
BR378670 1 Verdieping
Omdat wij nu al grote fan zijn van de dreame stofzuiger. Dit vertellen we ook aan iedereen.
BR378670 2 Verdieping
En we hebben 2 Ragdolls in huis.
BelindaV 3 Verdieping
Hier de ultieme kattencrew om jullie nieuwe huisdierproduct grondig te testen! Mijn huishouden bestaat uit vier katten: drie flinke pluizenbollen die meer haar achterlaten dan een bontjas en één jonge ondeugd die overal zijn pootjes tussen wil steken. Mijn katten zijn stuk voor stuk bijzondere karakters die zorgen voor genoeg gezelligheid en afwisseling.

Mijn held in huis is de Dreame X50, die zich dapper door de 'tumbleweeds aan pluizen' vecht, maar zelfs hij heeft zijn limiet – die kan immers niet 24/7 op patrouille zijn. Daarom lijkt jullie product mij en mijn harige bende op het lijf geschreven (al weet ik nog niet wat het product gaat zijn ). Ik ben dol op nieuwe gadgets en beloof jullie een eerlijke en uitgebreide review, compleet met foto’s en filmpjes.
collage.jpg
Sandra94 4 Verdieping
Waarom wij graag producttesters bij Dreame willen zijn! 🧡

Mijn lieve Ragdoll-katten Teddy en Cleo 🐾 zijn al dikke fans van onze Dreame L10s Ultra Gen 2 — net als wij zelf! ❤️
Ze zijn superstoer en totaal niet bang voor de Dreame. Ze weten inmiddels dat dit slimme apparaat ons helpt om het huis schoon te houden, ondanks alle wolkjes haar die zij overal achterlaten. 🤣

We hebben drie verdiepingen waar ze vrij mogen rondlopen (én dus ook overal haren verspreiden). Omdat Ragdolls langharig zijn en echt veel verharen, zouden wij heel graag deel uitmaken van het testpanel. Teddy en Cleo zijn er perfect geschikt voor!

Als chronisch ziek baasje ben ik extra dankbaar voor alles wat het huishouden lichter maakt. Minder energie kwijt aan schoonmaken betekent voor mij meer tijd en liefde voor mijn twee pluizige schatjes. ❤️🐾

1000067290.jpg
ZI078723 5 Verdieping
We have 6 house rabbits , so do the math!
redjelle 6 Verdieping
We hebSinds kort hebben wij de L40 Ultra in huis en we zijn er echt ontzettend blij mee! Met twee katten waarvan één langharig en een vrouw met lang blond haar, was ik vroeger constant de Dyson aan het ontklitten. Vreselijk! Maar dat is nu verleden tijd, wat een verademing.

We zijn erg benieuwd wat dit product nog meer voor ons kan betekenen, en zouden het dan ook graag verder willen testen. Zeker nu we net een kindje hebben: de katten liggen werkelijk overal in: de buggy, kinderstoel, autostoel, het bedje… ik ben de hele dag met een roller in de weer om alles haarvrij te houden.

Hopelijk mogen we ontdekken hoe dit product ons nóg meer kan helpen in het dagelijks leven!ben sinds kort
1000079573.jpg
Emily de Kat 7 Verdieping
Emily zou heel graag dit mysterieuze nieuwe apparaat testen 😽
IMG_20250421_124529.jpg
LL589329 8 Verdieping
We hebben 2 bengaalse katers en 1 boston terrier. En 2 kinderen. We hebben de dreame x50 ideaal voor mensen die van een schoon huis houden en dierenvrienden zijn. Wij testen graag nieuwe producten. Een elektrische kattenbak zou bv ideaal zijn om een nog schoner en frisser huis te krijgen. Die kattenbak blijft toch een nadeel in een huishouden met katten. Dus als dreame nog een mooie hygiënisch, geurvrije en diervriendelijke oplossing hiervoor heeft? Wij testen het graag uit!
1000062892.jpg
QD893989 9 Verdieping
Wil graag uw nieuwe product uittesten met onze twee Britse kortharige liefjes in huis, genoeg haren die de test goed kunnen helpen. Hoor graag of wij mee mogen doen. Groetjes Yvonne
123Volgende pagina
UID:TK777249 NL
  • 42Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst