TZ907568

[L40 Ultra AE] L40 Ultra AE error after recharge

I recently purchased the L40 Ultra AE, I've set up everything, and made schedules.
I don't use cleangenius but manual programs.

The problem it has is that after running low on battery it goes back to the dock, starts to clean the mops and then leave the dock. Then realizes the battery is low and does the same thing again. Resulting in an overflow of water and a wet floor cause it keeps cleaning the mop.

I've tried everything reconmended online, its clean, updated, resetted, map renewed etc.

Now aftersales offered to take it back and then send me a new one.
However im worried whether it wont continue on happening and if I should go for another brand.

Can someone with the same model confirm the recharging and then continueing works for them?
Or if someone runs into the same problems?

Kind of leaning to a full refund atm since its withing 2 weeks.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Bedankt dat u uw ervaringen hier met ons deelt. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om problemen met uw L40 Ultra AE te ondervinden, vooral nadat u al stappen heeft ondernomen om het op te lossen.

Het is goed om te horen dat het aftersales-team al een oplossing heeft aangeboden. We willen u aanmoedigen om die optie te overwegen, aangezien zij het beste in staat zijn om uw apparaat te evalueren en u verder te helpen.

Mocht u nog andere vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om deze hier met ons te delen. We zijn hier om te luisteren en u te ondersteunen waar mogelijk.
TZ907568 2 Verdieping Discussiestarter
Om eerlijk te zijn valt de klantenservice mij erg tegen. Eerste reactie begon goed. Werd meteen aangeboden om hem terug te sturen voor een nieiw model.
Daarna ging het bergafwaards.

Ten eerste mis ik nog een deel van mijn bestelling, Ik hoor hier eigenlijk steeds niks over tot dat ik wat vraag, maar het is nu niet meer op voorraad en zou gisteren weer op voorraad komen. Wederom weer niks gehoord, ook niet of het inmiddels is verzonden.

Daarnaast ben ik ook al een week bezig om een retourlabel te krijgen. Elke keer krijg ik een enkele vraag om vervolgens een dag of twee te moeten wachten op een antwoord met wederom een vervolg vraag.

Als je dan het vervangende model al meteen op gestuurd zou krijgen zou het een minder groot probleem zijn. Maar het feit dat het me zo veel moeite kost om simpelweg iets te retourneren is echt niet normaal.

Dit geeft me totaal geen goed gevoel, zeer onder de maat. Ik word opgezadeld met ellende doordat ik defect model geleverd krijg..
UID:TZ907568 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst