NZ597257

[X50 Ultra Complete] Wasmiddel wordt niet toegevoegd

We hebben de stofzuiger nu bijna twee maanden en hebben het idee dat het meegeleverde schoonmaakmiddel niet wordt gebruikt/toegevoegd aan het water. Het tankje zit nog net zo vol en de base geeft aan dat het tankje er goed in zit. Wat kunnen we doen?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

bedankt voor uw bericht. Bij het reinigen van de mopdoeken wordt het reinigingsmiddel automatisch aan de leiding toegevoegd en met water gemengd. De hoeveelheid gebruikt reinigingsmiddel zal niet overdreven zijn.

Controleer of de functie voor automatisch toevoegen van reinigingsmiddel is ingeschakeld. Zo niet, schakel deze functie dan in en voer opnieuw de reiniging van de mopdoeken uit. Schud na het wassen de vuilwatertank en kijk of er schuim in zit. Als er schuim aanwezig is, betekent dit dat de basis automatisch reinigingsmiddel heeft toegevoegd.
Het wordt aanbevolen om het reinigingsmiddelcompartiment te verwijderen en met de inhoud erin een paar keer krachtig te schudden. Als er vloeistof uit de positie komt waar de reinigingsmiddeldoos in het basisstation wordt gestoken, betekent dit dat de functie voor automatisch toevoegen van reinigingsmiddel normaal werkt.
Als het probleem blijft bestaan, raden we u aan om de serienummer van het apparaat en de factuur naar onze klantenservice te sturen voor een verdere oplossing.

E-mail: support.benelux@dreame.tech

Hotline (maandag t/m zondag 9:00-18:00 uur):

Dreame Nederland: 0800 2244667

Bedankt voor uw steun en begrip.
Casa Di O. 2 Verdieping
Ik heb hier ook last van gehad. Ik heb een nieuwe dream gekregen. Ik had hem net 10 dagen.  Ook mijn afwasmiddel werd niet
Meegenomen met dweilen
UID:NZ597257 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst