Gianmarco

Nieuwe ruimte scannen en docking verplaatst

Hi ik heb de dockingstation verplaatst naar een nieuwe kamer en wil ook dat die kamer word gescant. Dit nieuwe kamer word ook de vaste plek voor de dockingstation. De andere kamer wil ik behouden. Hoe geef ik aan dat de docking verplaatst is en dat de nieuwe kamer gescant moet worden?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

U kunt de robot een volledige schoonmaakbeurt laten uitvoeren vanuit het laadstation om de kaart en de nieuwe positie van het laadstation bij te werken. U kunt ook overwegen om de kaart opnieuw op te bouwen. Volg hiervoor deze stappen:

Zorg ervoor dat de firmware naar de nieuwste versie is bijgewerkt.
Controleer of er geen obstakels rond het laadstation zijn en dat het binnen een optimaal Wi-Fi-bereik bevindt. Verwijder vervolgens de originele kaart en bouw deze opnieuw op.
De robot moet beginnen vanaf het laadstation. Verander de positie van het laadstation niet nadat de robot is gestart.
Na de schoonmaakbeurt laat u de robot de taak voltooien en automatisch terugkeren. Als de batterij bijna leeg is, laad het dan handmatig op of plaats het met de hand terug in het laadstation; anders kan de kaart mogelijk niet correct worden opgeslagen.
Terwijl de robot schoonmaakt, wordt de kaart opgebouwd. Als er tijdens de schoonmaak een alarm afgaat, handel dan onmiddellijk en plaats de robot terug in het reeds schoongemaakte gebied.

We waarderen uw begrip en medewerking zeer.
UID:VJ033847 NL
  • 3Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst