NY931231

[Matrix10 Ultra] Schoonmaakmiddel houten vloer

Goedemorgen,

Afgelopen week heb ik de mega goede Matrix 10 mogen ontvangen.

Ik heb echter een geoliede houten vloer. Het standaard schoonmaakmiddel van Dreame is niet geschikt voor houten vloeren.

Kan ik ander schoonmaakmiddel gebruiken wat geschikt is voor zowel houten vloeren als robotstofzuigers?

Groet

Frank
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Goedendag,

uw apparaat is uitgerust met een drievoudig reinigingsmiddeltanksysteem (Tank A, Tank B, Tank C), met vloerreinigingsmiddel, huisdierontgeuringsmiddel en vloeronderhoudsreiniger. Als u niet wilt dat de robot tijdens het dweilen reinigingsmiddel toevoegt, kunt u de functie "Reinigingsmiddel toevoegen tijdens dweilen" uitschakelen. U kunt ook een "Geen-dweil-zone" instellen in de APP.

We raden af om andere merken reinigingsmiddelen aan de reinigingstanks toe te voegen of te mengen. De samenstelling, concentratie en chemische eigenschappen van verschillende reinigingsmiddelen kunnen aanzienlijk variëren en schade aan uw schoonmaakapparaat veroorzaken, zoals het corroderen van interne leidingen of het beïnvloeden van de sproeikopprestaties.

Dank u voor uw begrip en geduld.
UID:NY931231 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst