ZK334364

[Matrix10 Ultra] Producten voor parket (houten vloer)

We gebruiken voor parket standaard 2 producten. 1 olie gebaseerd product en 1 ph neutraal clean product. Die worden om en om gebruikt. Kan dit met matrix 10 ook bv. Aangezien ik geen huisdieren heb zou ik bv de tank kunnen gebruiken voor een olie gebaseerd product, maar vermoed dat dit voorlopig niet kan. Ook zie ik dat houtenvloer reiniging niet in een wekelijkse routine kan. Waarom is dat?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Goedendag,

hartelijk dank voor uw waardevolle vraag. Met betrekking tot uw zorgen raden we aan om geen andere soorten reinigingsmiddelen, zoals parketverzorgingsproducten, in de huisdier-reinigingsmiddeltank van het apparaat te plaatsen.

De samenstelling, concentratie en chemische eigenschappen van verschillende reinigingsmiddelen kunnen aanzienlijk variëren. Huisdier-reinigingsmiddelen zijn speciaal ontworpen om met huisdier gerelateerde vlekken en schoonmaakbehoeften om te gaan, en hun formule en pH-waarde kunnen verschillen van die van parketverzorgingsproducten. Als u parketverzorgingsproducten in de voor huisdier-reinigingsmiddel ontworpen tank plaatst, kan dit schade aan het apparaat veroorzaken, zoals het corroderen van interne leidingen of het beïnvloeden van de prestaties van de sproeikop.

Wat betreft waarom parketreiniging niet kan worden opgenomen in de wekelijkse schoonmaakroutine, kan dit te maken hebben met het ontwerp en de schoonmaakstrategieën van het apparaat. Voor het uitvoeren van vloeronderhoudstaken wordt doorgaans aanbevolen om de robot eerst een dweiltaak te laten uitvoeren en vervolgens de vloer te onderhouden. Dit kan betekenen dat bepaalde specifieke schoonmaakbehoeften handmatig moeten worden ingesteld of afzonderlijk moeten worden uitgevoerd.

Dank u voor uw begrip en steun.
ZK334364 2 Verdieping Discussiestarter
Dweilen op een parketvloer is niet aan te raden omdat het reinigingsmiddel alcohol bevat en dit slecht is voor de vloer. Het parketondethoud product van jullie is eigenlijk een wekelijkse cleaner / dus om te dweilen. Ik ben nu gewoon nog op zoek naar een mogelijkheid om ook een olie gebaseerde producten voor het hout ook te kunnen gebruiken. Deze worden ook verdund met water gebruikt. Dus misschien iets voor in de toekomst aan te bieden? Maar dus jammer dat de parket cleaner niet standaard, want hij werkt wel goed. We zijn heel tevreden over het resultaat
UID:ZK334364 NL
  • 4Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst