Dreame Forum

📢【Producttester gezocht】Het geheim achter moeiteloos kreukvrije kleding

Strijkt u uw kleding meestal?
Goed gestreken kleding geeft u direct een verzorgde en zelfverzekerde uitstraling.
Met de juiste dagelijkse verzorging blijven stoffen zacht, fris en hygiënisch, wat helpt tegen bacteriën en huisstofmijt, en ervoor zorgt dat uw kleding er op zijn best uitziet.
We nodigen Dreame Forum-gebruikers nu uit om ons gloednieuwe product – Dreame Rotafly Stoomapparaat – te testen vóór de officiële lancering!

Tijdens de testperiode kunt u het product gratis gebruiken. Nadat de testtaken zijn afgerond, mag u het product houden.

Voorwaarden voor deelname
1️⃣ Gebruik het product regelmatig en grondig na ontvangst.
2️⃣ Publiceer twee berichten op het Dreame Forum, binnen de gestelde periode:
- Eerste bericht: een unboxing-review van 100 woorden, inclusief foto's en video's
- Tweede bericht: een uitgebreide gebruiksreview van 200 woorden, inclusief foto's en video's
3️⃣ Houd u aan ons privacybeleid – maak a.u.b geen productdetails openbaar vóór de officiële lancering. Het niet naleven hiervan kan leiden tot verwijdering uit het programma en uitsluiting van toekomstige Dreame-testactiviteiten.

Hoe aan te melden
Laat hieronder een reactie achter en laat ons daarin het volgende weten:
👉 Waarom zouden we U als producttester moeten kiezen?
(Voeg gerust foto's toe, zodat we u beter leren kennen!)
📅 Deadline: 2026/1/3

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

19 Reactie

Dreame Forum 1 Verdieping Discussiestarter
Juridische mededelingen & deelnamevoorwaarden

1. Deelnemers stemmen ermee in dat ze het product strikt volgens de verstrekte instructies en veiligheidsrichtlijnen gebruiken. Dreame is niet aansprakelijk voor schade, letsel of verlies als gevolg van oneigenlijk gebruik, wangebruik of het niet opvolgen van instructies, voor zover toegestaan door toepasselijke wetgeving.

2. Door deel te nemen verleent u Dreame een niet-exclusieve, royaltyvrije, wereldwijde en permanente licentie om de inhoud die u tijdens het testprogramma indient (inclusief tekst, foto's en video's) te gebruiken, te reproduceren, te wijzigen, te publiceren en te delen voor marketing-, promotie- en communicatiedoeleinden met betrekking tot Dreame-producten en het merk, via de kanalen van Dreame.

3. Dreame behoudt zich het recht voor het testprogramma geheel of gedeeltelijk te wijzigen, op te schorten of te beëindigen, indien nodig om operationele of andere redenen.

4. Deelname aan dit programma is vrijwillig en er is geen financiële vergoeding aan verbonden. Het product dat voor testdoeleinden wordt verstrekt, is het enige voordeel dat aan deelnemers wordt geboden.

5. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met het privacybeleid van Dreame.
QK053526 2 Verdieping
My Wife and I absolutely dislike the process of ironing as it is and the steamer products we have tried have been superbly disappointing. Recently we did want to iron work clothes only to discover the iron now suddenly leaks and has a crack on the edge that hooked my wifes top.

We recently got the Dreame L40s pro ultra and it has been a giant game changer for us. Several friends and family have purchased it as a result of our raving feedback.

If this product is anything as good as our "McDreamy" as we call him, and will help have a great experience with ironing then we would love to be the testers for the product and help improve it with feedback.

Please save this wrinkled household hahahha!

-Adrian & Trace
XT330357 3 Verdieping
Sinds de Dreame stofzuiger, ben ik enorme fan van jullie. Ik zou graag meer producten van jullie op termijn willen hebben. Ik heb een huishouden van 5 personen, ik denk dat ik deze product wel goed kan testen.
VB209506 4 Verdieping
Ohh wij zouden super graag producten voor jullie willen testen iedereen die ik spreek over mijn dreame aqua roller stofzuiger is zo enthousiast en wil er ook 1 aanschaffen 😉 top product ik zou graag mensen enthousiast maken met ervaringen over jullie andere producten want zeg nou zelf die zijn geweldig
Ons gezin bestaat uit 5 we wonen op een boerderij dus altijd een hoop poetswerk en hebben een lieve kat als huisdier

Groetjes Stephanie😍
PT931534 5 Verdieping
Sinds 3 weken trotse eigenaar van de ‘Dreame aqua 10 ultra roller complete’. Trots een reel gedeeld na enige testjes. Zie mijn insta! 😄https://www.instagram.com/reel/DRcYFOhDEbQ/?igsh=MWlsanExdXkwcGh0Nw==

Tja en natuurlijk wil ik, ‘duizendpoot’ overal de puntjes op de i en ga zeker voor het perfecte resultaat! Maar wel met hulp van ‘Dreame’. Dreams can come true! 🥰
RN897570 6 Verdieping
Graag wil ik in aanmerking komen om dit voor jullie te testen.  Sinds kort heb ik de dweilrobot 50 pro en ik ben erg enthousiast over de mogelijkheden en de slimme software van dit apparaat. Wij hebben momenteel 4 honden in huis en de robot gaat hier erg goed mee om. Waar ik ook heel erg blij van werd is de erg snelle en accurate reacties van uw zijde op mijn vragen in het forum.
Ik draag nog steeds nette overhemden naar mijn werk en ben altijd veel tijd kwijt om deze te strijken met een gewone strijkbout. Ook het persen van de broeken van mijn pak is een intensief werkje. Ik strijk als man alles wat gestreken moet worden in huis. Ik vind het niet vervelend om te doen maar mijn partner heeft hier een bloedhekel aan. Misschien kan dit apparaat haar overhalen om ook eens de was te strijken.🤠
Laurens 7 Verdieping
Wij als jong gezin, 3 bedrijven en een chaotisch leven zoeken altijd manieren om mee vrije tijd te creëren zonder in te boeten met kwaliteit van leven! Daarom hebben wij al onze “Lorenzo” de reinigingsdienst! Geweldige robot die aandoenlijk is om te zien!

Als dit werk om een andere taak te verminderen zijn wij geheel in!
Sebastiaan 8 Verdieping
Kleren maken de man. Als man vind ik het belangrijk er goed gekleed uit te zien. Dat kan alleen met mooi gestreken kleding. Dreame kan mij helpen het werk eenvoudig te maken.
MY790672 9 Verdieping
Als echte fan vertel ik maar al te graag hoe blij ik ben met mijn stofzuiger — en ja, ik heb er inmiddels al twee anderen mee aangestoken. Dat levert me lekker wat extra tijd op, die ik nu kan besteden aan het strijken van onze overhemden. Ik ben superbenieuwd of dit artikel net zo’n hit is. De was ligt klaar… kom maar op met dat strijkijzer! 🧺
12Volgende pagina
UID:TK777249 NL
  • 59Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst