RN701425

Return to docking engaged

Vandaag mijn robot geïnstalleerd maar hij blijft maar terug docken en eruit rijden en weer opnieuw proberen te docken. Hij geeft een dockingstoring aan. Wat kan ik nu doen. Ben al de hele middag aan het proberen hij heeft het maar 1 keer goed gedaan. Het wasbord en de verlengplaat zitten gewoon goed.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat is veroorzaakt. Wat betreft het probleem, volg alstublieft de onderstaande stappen voor probleemoplossing:

- Controleer of er zich stof of vreemde voorwerpen bevinden op de oplaadcontacten van de robot. Als er stof op zit, kan dit leiden tot herhaaldelijk docken. Veeg de contacten schoon voordat u de robot gebruikt.
- Controleer of de metalen veertjes van de oplaadcontacten vastzitten of geblokkeerd zijn.
- Start de robot opnieuw op. Haal de robot uit het laadstation en probeer opnieuw op te laden. Controleer of u de spraakmelding "opladen gestart" kunt horen.
- Reset de robot. Open de bovenklep van de robot; aan de zijkant bij de Wi-Fi-indicator bevindt zich een klein resetgaatje. Druk dit gedurende 3 seconden in totdat u de spraakmelding "Begin met herstellen van fabrieksinstellingen" hoort. Start daarna de robot opnieuw op om te controleren of deze normaal functioneert.

Let op: het resetten van het apparaat wist alle gegevens, inclusief de opgeslagen kaarten. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit met zich meebrengt.

Als het probleem blijft bestaan, raden wij u aan om het serienummer (SN), de aankoopfactuur en een relevante video van het probleem naar onze klantenservice te sturen voor verdere ondersteuning.

Hartelijk dank voor uw steun en begrip.

Gratis servicenummer:
0800 2244667
(Maandag–Zondag
9:00–18:00 uur)
E-mail:
support.benelux@dreame.tech
RN701425 2 Verdieping Discussiestarter
Alle stappen uitgevoerd maar helaas geen verschil. Ik heb contact opgenomen met jullie klantenservice.
UID:RN701425 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst