Sandra94

[AP10] 1e indruk en review van de nieuwe Dreame luchtreiniger AP10

Enkele dagen geleden mocht ik de Dreame Pet Air Purifier AP10 uitpakken en mijn katten waren natuurlijk direct enthousiast! 😸 Zoals altijd moesten ze eerst de grote doos verkennen  katten + dozen = instant plezier. Maar het leukste kwam daarna: in de doos zat een krabplank en een hengeltje voor mijn katten. Ze waren er helemaal weg van! Ik was vooral erg blij met het mooie design van deze luchtreiniger. Wat een beauty!

Het opzetten van de luchtreiniger was super eenvoudig, binnen vijf minuten stond hij klaar. De Dreame is stil, krachtig en heeft verschillende standen, inclusief huisdiermodus, slaapstand en een slimme stand die zelf de luchtkwaliteit meet en zichzelf aanpast.
Het beste? Je kunt hem bedienen via touchscreen, app én spraak.

Cleo heeft inmiddels het zitje bovenop de luchtreiniger geclaimd als haar troon, terwijl Teddy nog druk is met het hengeltje en de krabplank. Het apparaat zuivert de lucht fantastisch, is geruisloos op de lagere standen en houdt mijn katten gelukkig en ontspannen.
Voor kattenliefhebbers die een schone, frisse en diervriendelijke lucht willen, is de Dreame AP10 een absolute aanrader. Functionaliteit én kattenplezier in één! 🐾💨
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Forum 1 Verdieping
Hartelijk dank aan onze testgebruikers voor de uitgebreide reviews!

Ben je ook geïnteresseerd in dit product? Mis dan de tijdelijke aanbieding niet. Voor meer informatie kun je terecht op: Dreame luchtreiniger voor huisdieren AP10

Blijf het Dreame-forum volgen — er komen binnenkort nog meer exclusieve acties en voordelen aan.
UID:ZA592233 NL
  • 9Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst