UO359679

[L10s Pro Ultra Heat] Fout met laserafstandsensor

Hoi!

Wij hebben inmiddels een maand of 8 deze robotstofzuiger rond rijden in huis en zijn er zeer tevreden over.
Maar nu heb ik de laatste week continu de foutmelding dat er een fout is met de laserafstandsensor.

De app geeft dan aan dat ik even moet controleren of dat de sensor is geblokkeerd en dan moet herstarten.
Dit heb ik inmiddels al een paar keer gedaan en er lijkt niks de sensor te blokkeren.

Wat moet ik nu doen?

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo, probeer het probleem op de volgende manieren op te lossen:

1. Controleer of het LDS-onderdeel wordt geblokkeerd door een vreemd voorwerp, waardoor het niet kan draaien. Probeer het LDS-onderdeel voorzichtig te bewegen.

2. Controleer of de LDS-klep voorzichtig naar voren, achteren, links en rechts kan worden bewogen.

3. Veeg het LDS-onderdeel schoon met een droge doek. Als de fout blijft bestaan, is er mogelijk een interne hardwarefout. Neem in dat geval contact op met de klantenservice. De contactgegevens van de klantenservice zijn als volgt:

E-mail: aftersales@dreame.tech

Vermeld uw serienummer (S/N) en factuurgegevens wanneer u contact met hen opneemt, zodat zij uw probleem sneller kunnen oplossen.
UID:UO359679 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst