SQ328785

[X50 Ultra Complete] Ontevreden

Hi, ik heb gemaild dat ik niet tevreden ben met onze robotstofzuiger omdat hij na het stofzuigen echt overal kruimels laat liggen (zie foto’s). Heb al eerder hulp gehad, maar zonder resultaat. Als ik dan vraag of hij retour mag komt er geen antwoord. Vind ik niet oké!

Voor de beeldvorming wat er allemaal blijft liggen zet ik hier foto’s neer van de keuken en onder tafel. Zijn niet alle kruimels, maar een deel. Dit heeft de robot net gedaan. Voor zo’n dure robot mag ik toch wel verwachten dat dit weg is als hij klaar is, toch? Ik zou graag antwoord krijgen op mijn mail om mijn geld terug te krijgen!
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo, op basis van de afbeelding lijkt het apparaat last te hebben van stoflekkage. Volg deze stappen om het probleem op te lossen:
1. De stofbak is mogelijk vol. Open de bovenklep van de robot, verwijder de stofbak en verwijder eventueel vuil uit de bak.
2. Verwijder het filter en tik het voorzichtig tegen de rand van de bak om stof en deeltjes van het oppervlak te verwijderen. Spoel het filter af met schoon water en zorg ervoor dat het volledig droog is voordat u het weer in het compartiment plaatst. Schakel vervolgens de robot in om te controleren of deze correct functioneert.
3. Verwijder de hoofdborstel van de onderkant van de robot. Reinig de borstel en controleer de hoofdaanzuiging op obstructies.
4. Gebruik het apparaat in de hoogste reinigingsmodus om de prestaties te beoordelen.

Mogen we vragen welk e-mailadres u hebt gebruikt om contact op te nemen met de klantenservice? U kunt ons een privébericht sturen met uw e-mailgegevens, dan zullen we het onopgeloste probleem met de klantenservice onderzoeken en u feedback geven.
SQ328785 2 Verdieping Discussiestarter
Hi, ik ga het proberen, maar het lijkt me sterk want het apparaat werkt vanaf dag 1 niet goed en laat van alles liggen. Hierover heb ik eerder contact gehad per mail en ook hier. Mijn mail adres zet ik liever niet openbaar op dit forum.
UID:SQ328785 NL
  • 4Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst