WU803797

Droge dweil X50 Ultra Complete

Sinds 26-1 heb ik een X50 Ultra Complete in gebruik waar ik tot op zekere hoogte erg tevreden mee ben. Echter heeft hij nu 3x de hele begane grond gestofzuigd en gedweild. Waarna er ook netjes vuilwater in de afvalwaterbak zat. Gisteren wilde ik hem weer laten dweilen, alleen wordt er geen water meer gedoseerd. Dweilen via Cleangenius waarbij hij altijd water zou moeten gebruiken, ook bij het wassen van de dweil blijft deze droog. Schoonwatertank zit vol, filter van het vuile water is schoon. Aanzuigslang en filter in de schoonwatertank zit ook niet geknikt of dicht. Wat kan ik hier aan doen? Ik was juist zo tevreden over mijn X50.

Laatst bewerkt door WU803797 op 9-2-2026 09:19
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo, verwijder de dweil en vul alleen de dweilbak. Controleer de vloer vijf minuten nadat het basisstation is uitgerold. Vergeet niet om tegelijkertijd te dweilen/vegen. Controleer of er kleine waterdruppels op de vloer liggen. Zo ja, dan werkt het waterreservoir normaal.

Als er geen kleine waterdruppels zijn, betekent dit dat het waterreservoir geen water afgeeft, wat mogelijk te wijten is aan een interne storing. U dient contact op te nemen met de klantenservice. Hieronder vindt u de contactgegevens van de klantenservice. Vermeld uw serienummer (S/N) en factuur wanneer u contact met hen opneemt, zodat zij uw probleem sneller kunnen oplossen:

Gratis servicenummer:
0800 2244667
(maandag-zondag
9:00-18:00 uur)
E-mail:
support.benelux@dreame.tech
IU332843 2 Verdieping
Ik heb precies hetzelfde. De dweilpads zijn na gebruik nog steeds droog, maar er komt wel vuil in het afwaswater.
Wat voor een storing kan dit zijn?
BQ854451 3 Verdieping
Hier hetzelfde spoelen van de dweilpads gaat wel maar bij dweilen blijft het totaal droog. Wat is er aan de hand?
Vertrouwen daalt wel omdat we hem al een keer geruild hebben omdat hij vrijwel niet deed.
UID:WU803797 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst