NH627509

[L10s Ultra Gen 2] Dagelijks programmeren

Ik wil mijn stofzuiger in de nacht laten schoonmaken. Echter op enkele dagen inclusief dweilen en rest alleen stofzuigen. Kan ik instellen welke actie hij doet per dag?

Helaas zie ik alleen dat de schoonmaakacties aangepast kunnen worden per kamer. Of handmatig. Bij het plannen op dag en tijd kan ik alleen kiezen uit “Algehele reiniging” of “Eindreiniging”. Zie foto.

Laatst bewerkt door NH627509 op 18-2-2026 20:48
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Wanneer u een geplande schoonmaaktaak instelt, kunt u zelf de herhalingsfrequentie bepalen. Bijvoorbeeld: u stelt eerst het starttijdstip in en kiest daarna als herhaling “maandag”. Vanaf dat moment voert de robot elke maandag op hetzelfde tijdstip deze schoonmaaktaak automatisch uit.

Daarnaast kunt u op dezelfde dag meerdere schoonmaaktaken plannen. Bijvoorbeeld: op maandag om 19:00 uur alleen stofzuigen, en vervolgens om 21:00 uur alleen dweilen. Daarna kunt u voor elke taak afzonderlijk de herhalingsfrequentie instellen.

Op dit moment ondersteunen geplande schoonmaaktaken volledige reiniging en gebiedsreiniging.
UID:NH627509 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst