Dreame Support NL

Dreame 2026 Lente Service Q&A – Beoordeel je reparatie

Hallo allemaal!

Hier is het after-sales team van Dreame Europe. Tijdens deze serviceweek willen we graag met jullie in gesprek gaan over after-sales service.

Het afgelopen jaar hebben we ons reparatienetwerk in heel Europa voortdurend verbeterd. Maar wat de service echt beter maakt, zijn jullie eerlijke feedback—of het nu gaat om een snelle en vlotte reparatie-ervaring of om momenten die minder goed verliepen, we willen het allemaal horen.

We nodigen je uit om in de reacties te delen:
🔧 Bij welk kanaal heb je een reparatie laten uitvoeren?
🔧 Hoe was de algehele ervaring?
🔧 Was er iets waar je heel tevreden of juist ontevreden over was?
🔧 Welke suggesties heb je zodat wij het beter kunnen doen?

Jouw ervaringen zijn voor ons de richting om te verbeteren.

🌸 Als je vragen of suggesties hebt over after-sales service of reparaties, laat het ons gerust weten—van 4 tot en met 6 maart zijn onze managers drie dagen lang online voor jullie. 🌸
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

4 Reactie

Iris 1 Verdieping
Ik heb een vraag over de accessoires van l10s ultra gen 3 passen daar ook accessoires van andere modellen op?
Daarnaast heb ik ook de dreame h12 flex lite , ik zie hier geen accessoires voor kan dit kloppen?
Hallo,

U kunt de accessoires voor de L10s Ultra Gen3 via de volgende link aanschaffen:
https://nl.dreametech.com/products/accessoireskit-voor-l10sultragen3-l10sultragen3kit

Aangezien de H12 Pro FlexLite een exclusief model is dat uitsluitend via partners wordt verkocht, wordt deze niet in onze officiële webshop aangeboden. De reinigingsvloeistof, borstelroller en filter zijn echter wél compatibel met de H12 Pro FlexReach.
Iris 2 Verdieping
Bedankt, echter was mijn vraag of er accessoires (mop, zijborstel) van andere modellen op de l10s ultra gen 3 passen?
Hallo,

Zelfs voor basisaccessoires zoals de mop en de zijborstel verschillen de compatibele modellen per robot.

Als u wilt controleren of de accessoires van een specifiek model compatibel zijn met de L10s Ultra Gen 3, kunt u ons het model doorgeven.

Wij zullen dit graag voor u nakijken.
UID:UN077473 NL
  • 705Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst