Dreame Support NL

Dreame 2026 Spring Service Q&A – Good vs Bad

Service gaat niet alleen over het oplossen van problemen, maar ook over de interactie tussen mensen.

We weten allemaal uit ervaring:
😊 een warme reactie die je verwachtingen overtreft, kan ervoor zorgen dat je een merk veel meer gaat waarderen.
😤 Een frustrerend communicatiemoment kan er juist voor zorgen dat je nooit meer contact wilt opnemen met de klantenservice.

Vandaag willen we je vragen om het volgende te delen:
😊 Het meest hartverwarmende klantenservicemoment: Wat heeft een medewerker gedaan waardoor jij het gevoel kreeg serieus te worden genomen?
😤 Het meest frustrerende klantenservicemoment: Wat voor soort communicatie of aanpak maakte je helemaal gek?

Het mag gaan om ervaringen met Dreame, maar ook voorbeelden van andere merken zijn welkom – zolang ze maar echt zijn gebeurd, willen we ze horen.

🌸 Als je vragen of suggesties hebt over after-sales service of reparaties, laat het ons gerust weten – van 4 tot en met 6 maart zijn onze managers online voor je. 🌸

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Iris 1 Verdieping
Ik wilde informatie via de klantenservice daar ik  enkele vragen had m.b.t specificaties van modellen voor aanschaf. Ik kreeg van jullie klantenservice dat ik dit maar moest opzoeken in de online handleidingen.Zonde! Ik heb 2 dure modellen gekocht maar verwacht toch wel bij vragen over het model dat juist de klantenservice mij kan helpen en adviseren.

Wat ik ontzettend fijn vind aan een klantenservice is dat ze telefonisch bereikbaar zijn , meedenken en attent zijn. Ik heb bij enkele grote bedrijven gemerkt dat zij na een leuk,fijn gesprek en/of probleem een attentie sturen (persoonlijk kaartje, presentje passend bij bestelling)en contact zoeken na een periode om te vragen of alles is opgelost en/of zij nog iets kunnen betekenen.

Laatst bewerkt door Iris op 4-3-2026 22:10
Hartelijk dank voor uw twee waardevolle suggesties. We zullen ons klantenserviceteam eraan herinneren om productvragen van klanten direct te beantwoorden in plaats van alleen maar links naar zelfservicepagina's te verstrekken.
Bovendien zal ons klantenserviceteam meer nadruk leggen op klanttevredenheid en regelmatig contact opnemen met klanten.Ik wens je een gelukkig leven.
UID:UN077473 NL
  • 705Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst