Dreame Support NL

Dreame 2026 Spring Service Q&A – Jouw stad, nieuw reparatiepunt?

Reparatiepunten zijn meer dan alleen markeringen op de kaart; ze zijn de verlengstukken van onze servicebelofte aan jou. 🤝

Om het voor nog meer gebruikers mogelijk te maken om snel en gemakkelijk reparatieondersteuning te krijgen, zijn we bezig met het plannen van de volgende stap in onze servicenetwerkuitbreiding.  📈🔧

We horen graag jouw mening: 👂
In welke stad of regio wil jij dat wij een nieuw officieel reparatiepunt openen?

Laat gerust een reactie achter met de specifieke stadsnaam of regio (bijv.: "Rotterdam" 🏙️ of "Breda" 🎨). We verzamelen de veelgenoemde wensen in een "Serviceverlanglijstje", dat als referentie dient voor onze toekomstige locatiebeslissingen.

Ons servicenetwerk laten we zich aanpassen aan jouw wensen. 💪🌍

🌸 Als je vragen of suggesties hebt over onze after-sales service of reparaties, laat dan gerust een reactie achter – van 4 tot 6 maart zijn onze managers online voor je. 🌸
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

5 Reactie

Iris 1 Verdieping
Mijn tip: maak reparatiepunten verspreid door het hele land, op centrale, goed bereikbare locaties (bijvoorbeeld bij woonboulevards) . En nog beter: gratis parkeren en de mogelijkheid om online een reparatieafspraak in te plannen. Zo kan je kiezen of je lekker direct langs wilt komen of later je apparaat wilt ophalen – super flexibel en klantvriendelijk! 🚗💨💻

Want eerlijk… als iets stuk is, wil je gewoon snel geholpen worden, zonder gedoe. Een plek die makkelijk bereikbaar is, met een vriendelijk gezicht en flexibele opties, maakt service écht zichtbaar en leuk. 😊

Kortom: centrale, goed bereikbare reparatiepunten met gratis parkeren en online afspraken – dat zou iedereen blij maken! 🙌
Bedankt voor uw waardevolle suggesties voor ons merk.
Dreame dekt alle verzendkosten. U kunt onze klantenservice bereiken via telefoon (0800 2244667) of e‑mail (support.benelux@dreame.tech) om een reparatieafspraak te plannen.
Uw suggesties over servicecentra en online afspraken zijn zeer nuttig. Wij houden hier rekening mee bij de planning, om tijdige, professionele en warme service te bieden aan consumenten in de Benelux.
Iris 2 Verdieping
Hi! @Service Manager ik heb een vraag ik heb bijna een week de l10s ultra gen 3 in bezit echter zaten er na 2 dagen al scheuren in mijn roller door wat haren. Ik vind dit redelijk snel?! Lijkt mij dat een roller wel enkele haren moet aankunnen?
Wat kan ik doen , is dit garantie (want wekelijks een nieuwe roller vind ik wat prijzig) en welke borstels passen er nog meer op de l10s ultra gen 3?
IMG_3684.jpeg
Hier is de aankooplink voor de Triut-borstel: https://nl.dreametech.com/products/tricut-borstel-l10s-pro-ultra
Hallo,
de hoofdborstel is een slijtageonderdeel, daarom raden we aan deze regelmatig te reinigen of indien nodig te vervangen. U kunt hiervoor de onderhoudsinstructies in de handleiding raadplegen.
Daarnaast kunt u ook kiezen voor onze Tricut‑borstel.
Deze borstel is speciaal ontworpen om beter met haren om te gaan en is volledig compatibel met de L10s Ultra Gen 3.
Met de Tricut‑borstel voorkomt u effectief problemen zoals haarverstrikkingen en beschadiging van de hoofdborstel.
UID:UN077473 NL
  • 705Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst