Iris

[H12 Pro FlexReach] H12 pro flexlite

Oké, eerlijk is eerlijk… ik dacht eerst: een stofzuiger die ook dweilt? We gaan het zien.
Maar na de eerste schoonmaakronde met de Dreame H12 FlexLite was mijn reactie vooral: waar was jij al die tijd?! 😄

De doos kwam snel binnen (altijd een goed begin), en ja hoor… weer zo’n moment dat je denkt: dit wordt uitpakken met een beetje spanning. Alles ziet er meteen netjes en stevig uit, dus dat gaf al een goed gevoel.

Het installeren ging eigenlijk verrassend makkelijk. Water erin, even opladen en gaan. En toen begon het leuke deel: stofzuigen én dweilen tegelijk. Serieus… dit voelt bijna als valsspelen met schoonmaken.

Wat ik vooral fijn vind:
        •        Hij zuigt echt goed, ook kruimels en kleine rommeltjes.
        •        Tegelijkertijd wordt de vloer gedweild, dus alles voelt meteen fris.
        •        Mijn houten eiken vloer ziet er weer mooi schoon uit zonder strepen.

En het resultaat zie je eigenlijk meteen. De vloer ziet er gewoon weer fris en netjes uit, zonder strepen of vieze plekken. Vooral in de keuken merk je dat hij echt alles goed meeneemt.

Wat ook handig is: hij kan zowel nat als droog vuil opzuigen. Dus mors je iets (koffie, saus, water… het leven gebeurt nu eenmaal), dan is dat zo weer weg.

Na het schoonmaken zet je hem terug in het station en hij reinigt zijn borstel gewoon zelf. Dat scheelt weer gedoe met vieze rollen schoonmaken.

Het enige minpuntje vond ik eigenlijk dit:
Ik heb de stofzuiger bij MediaMarkt gekocht en ging ervan uit dat accessoires (zoals extra borstels of filters) gewoon online bij Dreame te bestellen zouden zijn. Dat blijkt dus niet zo makkelijk te vinden te zijn. Dat vond ik wel een beetje jammer.

Voor mij is dat wel een lesje geweest: vanaf nu koop ik dit soort apparaten gewoon online, zodat je meteen ziet waar je ook de accessoires kunt bestellen.

Maar eerlijk is eerlijk: dat verandert niets aan hoe goed dit apparaat schoonmaakt.

Twijfel je nog?
Niet doen.

Als je eenmaal gewend bent aan stofzuigen én dweilen tegelijk, wil je echt niet meer terug 😉
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo, bedankt voor uw bericht aan Dreame.

Hartelijk dank voor uw steun aan onze producten! U kunt onze officiële website bezoeken via de volgende link om de voorraadstatus van de accessoires die u nodig heeft te controleren. U kunt ook contact opnemen met de klantenservice om de gewenste accessoires te bestellen.
https://nl.dreametech.com/collec ... r-h12-pro-flexreach
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
UID:VU787856 NL
  • 25Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst