StormDuster

[X50 Ultra Complete] Super apparaat maar toch vraag over ‘ongelukje’

Ongelukje met uitwerpselen…

Wij zijn super blij met onze Dreame. De stofzuiger is gemotiveerder dan welke persoon dan ook.

We hebben twee grote honden en als die in het schoonmaak gebied liggen blijft hij terug gaan of die alsnog daar kan schoonmaken omdat hij eerder dat moest overslaan. Soms tot bijna het panische aan toe, fanatiek dat die is om alles perfect schoon te maken.

We hebben ook een redelijk hoogpolig tapijt en ook dat maakt hij zeer goed schoon.

Een van de reden dat wij deze stofzuiger hebben gekozen is omdat wij twee honden op leeftijd hebben. Deze hebben dus helaas wel eens een ongelukje in huis. En de robot zou dit herkennen en het gebied dan overslaan. Helaas is dit gisteren mis gegaan…. Tot grote vieze gevolgen. ‘Gelukkig’ was het in zijn laatste gebied de keuken en is hij niet volledig heel het huis meer door gecrosst. Maar het was toch een bende, een schoonmaakwerk in huis en aan de Dreame 😅🥲 Geen fijne binnenkomer na je werk.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Misschien omdat het wat dunnere ontlasting was dat hij het minder heeft herkend?

Ik denk dat ik jullie de foto’s wel kan besparen 😆 mochten er toch nieuwsgierige zijn, dan hoor ik het wel 🤣

Laatst bewerkt door StormDuster op 14-3-2026 11:14
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

ZO207827 1 Verdieping
Neeeeee😳 Dit is waar ik zo bang voor was met mijn oude hond en waarom ik deze ook heb aangeschaft: hij zou iets onbekends herkennen en een foto sturen. Heel benieuwd wat Dreame hierop reageert. Ik volg…..
UID:TW287428 NL
  • 6Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst