Iris

[V20 Pro-A] Confronterende stofzuiger!

Ik ben echt heel blij met de Dream V20. Wat ik vooral fijn vind, is het lampje. Al moet ik toegeven dat dat soms ook een beetje confronterend is. 😅

Ik dacht altijd dat mijn vloer best schoon was, maar sinds ik deze stofzuiger gebruik zie ik ineens alles liggen. Joep zijn brokjes, kruimels, stof en zelfs de mini kralen die ik tijdens het knutselen laat vallen. Het is eigenlijk best om je te schamen hoeveel je normaal gewoon over het hoofd ziet.

Wat ik ook echt een groot pluspunt vind, is het opzetstuk dat langs de plinten komt. Dat stukje dat naar beneden gaat werkt super. Juist langs de randen blijft er vaak stof liggen, maar daar komt hij heel makkelijk bij. Dat maakt echt verschil.

De stofzuiger heeft veel zuigkracht, is makkelijk te gebruiken en het huis voelt na het stofzuigen ook echt schoon. Ik pak hem daardoor veel sneller even tussendoor.

Kortom: een fijne stofzuiger die doet wat hij moet doen. En dankzij het lampje kom je er misschien ook achter dat je vloer toch niet zo schoon was als je dacht. 😂

Geen reacties

Plaats de eerste reactie

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register
UID:VU787856 NL
  • 65Berichten
  • 2Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst