Maiar

[P-Wind10] De taal van de airco in dreame app

Ik heb deze prachtige airco gekocht, maar ik heb een probleem met de taal in de app. Ik kan de taal van de instellingen van de airco niet veranderen.
Ik kan de taal van de hele Dreame-app wijzigen en ook die van mijn robotstofzuiger, maar alleen die van de airco niet.
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Maiar 1 Verdieping Discussiestarter
UID:EZ666659 NL
  • 19Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst