[SF25 WiFi] Win de nieuwe, slimmere voedselafvalvermaler — op onze kosten!

20 Reactie

LW758676 10 Verdieping
Geweldig innovatief apparaat. Weg stank, weg grote hoeveelheid afval. Aanrader voor ieder huishouden
TW973906 11 Verdieping
Ik werd door mijn stofzuiger die dagelijks zijn ronde maakt op de hoogte gebracht van dit nieuwe apparaat, de voedselvermaler.
Ons gezin bestaat uit 6 mensen die dagelijks aardig wat afval produceren.
Dit apparaat zou in onze keuken heel nuttig zijn.
RG611614 12 Verdieping
Het zal wel weer een hit worden die voedselverwerker. Ik heb al een stofzuiger en dweil in 1 en die is ook super. Zou hem heel graag winnen, maar ja wie niet. Succes allemaal 🍀
Lise Goossens 13 Verdieping
Ik hoorde voor het eerst over een voedselafvalvermaler toen ik in de Verenigde Staten was. In bijna elke keuken leek er eentje ingebouwd te zijn, en ik vond het meteen verrassend hoe handig het werkte. Etensresten verdwenen gewoon rechtstreeks via de gootsteen, iets wat ik hier bijna nooit had gezien.

Nu we net verhuisd zijn, begrijp ik pas echt waarom zoveel Amerikanen daar fan van zijn 😄 Het afvalverwerkingsbedrijf heeft ons alleen een grijze bak geleverd. De groene bak voor voedselafval was al uitgedeeld en is voorlopig niet meer beschikbaar. Daardoor moet nu letterlijk alles in de grijze bak: groenteschillen, koffiedik, restjes pasta… en geloof me, die vuilbak laat zichzelf ondertussen duidelijk “ruiken”.

Een voedselafvalvermaler zou ons dagelijks leven echt verbeteren. Minder geurhinder, minder snel volle vuilniszakken en minder vaak naar buiten lopen met afval. Zeker tijdens een drukke verhuisperiode zou het zoveel praktischer en hygiënischer zijn. Het zou eerlijk gezegd één van die kleine dingen zijn waarvan je je afvraagt hoe je ooit zonder hebt gekund 😄En het zou fantastisch staan bij onze nieuwe keuken!
IMG_3821.jpeg
Zimdet 14 Verdieping
Ik zag dit apparaat in de dreame nieuwsbrief en ik was gelijk enthousiast. Ik ben sowieso al erg enthousiast over de dreame producten. Dit apparaat komt naar onze dreame l20 ultra, goed van pas. Wij betalen voor elke container met groente en fruitafval en dit reduceert het volume aanzienlijk. Ik ben heel erg benieuwd naar de werking van dit apparaat.
Dreame Forum 15 Verdieping Discussiestarter
Bedankt allemaal voor jullie deelname! 🎉
Hieronder vinden jullie de winnaars van deze actie:
So***ie

De informatie over het ontvangen van de prijs wordt per e-mail verzonden. Controleer daarom ook uw spammap, zodat u geen belangrijke meldingen mist.

Blijf het Dreame Forum volgen — we zullen in de toekomst nog meer leuke acties en voordelen organiseren. We hopen jullie snel weer terug te zien!
GefelicIteerd🎉
Sophie 16 Verdieping
Oh fantastisch!! Ik ben er zo blij mee! Bedankt !!
12

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst