Upgrade je schoonmaakroutine – Win tot €300 korting op onze nieuwe stofzuiger

16 Reactie

KH785156 10 Verdieping
Van dweilen met de kraan opennaar écht schone gietvloer met een knoeiende baby 💪🍼
Hoi Dreame-team en mede-forummers,
Welke stofzuiger gebruiken wij momenteel?
Een Rowenta steelstofzuiger met dweilfunctie + een Dreame stofzuigrobot die dagelijks zijn rondjes draait.
Wat zijn de grootste problemen die we ervaren?
Die Rowenta dweil is alleen statisch. Hij hangt er een beetje bij en “veegt” alleen wat rond.
Op onze gietvloer (die super glad en glanzend is) zie je echt álles. Elke vlek, elke veeg, elk spatje.
En met een 9 maanden oude baby die volop aan het knoeien is met hapjes, bananenprut, yoghurtspetters en knoeisessies op de vloer… tja, dan wordt het een ramp en ben je aan het dweilen met de kraan open...
De robot houdt het droog vuil prima bij, maar voor die plakkerige, vette baby-sporen en opgedroogde vlekken schiet hij tekort.
Dus eindigt het er vaak mee dat ik alsnog op mijn knieën met een handdweil achter de Rowenta aan ga. Niet echt waar ik van droomde bij een 2-in-1 apparaat…
Waarom willen we upgraden?
Omdat ik écht een apparaat wil dat actief schrobt. Draaiende dweil, warm water, serieuze druk en zelfreinigend zodat die gietvloer weer strak en hygiënisch schoon wordt zonder dat ik er nog een extra sessie tegenaan moet gooien.
De Dreame robot is top voor dagelijks onderhoud, maar voor het échte schrobben en die hardnekkige baby knoeivlekken zou een krachtige Dreame dweil steelstofzuiger de perfecte oplossing zijn.
Dan kan ik eindelijk weer ontspannen: robot doet het dagelijks vuil, ik pak de steelstofzuiger voor de grondige schoonmaak en de vloer is weer baby-proof schoon in plaats van een vlekkenmuseum.
Kortom: we willen upgraden van een dweil stofzuiger die alleen maar doet alsof, en een echte vloerheld in huis halen die meegaat in ons drukke gezinsleven met een heerlijk knoeiende baby. Dat zou écht een upgrade zijn! 🚀

P.s. hieronder een foto van de grootste fan van de robot stofzuiger👶🏼🤖
48267.jpg
Hallo, gefeliciteerd met uw prijs! Controleer uw e-mail om uw kortingscode te ontvangen. Bedankt!
Mireille 11 Verdieping
Ik gebruik nu de karcher steelstofzuiger maar is aan vernieuwing toe.
De deze nieuwe spreekt mij erg aan omdat deze een dweilfunctie heeft en kan goed gecombineerd worden met de dreame zuig en dweilrobot. Ik ben grote fan van dreame
Koen 12 Verdieping
Mijn schoonmaakverhaal 🧹❤️

Soms voelt mijn huis niet als een plek die “vies” is… maar als een plek waar geleefd wordt.
Met twee jonge kinderen ligt er altijd wel iets: kruimels onder de tafel, zand van kleine schoenen, speelgoed dat overal verspreid ligt. Het zijn eigenlijk allemaal sporen van mooie momenten.

Maar eerlijk is eerlijk: het kost me ook energie.

Mijn huidige stofzuiger…
Ik gebruik nu een oudere steelstofzuiger. Ooit was het een fijne hulp in huis, maar tegenwoordig voelt het meer als een extra obstakel. De zuigkracht schiet tekort, de batterij is snel leeg en haren blijven vastzitten alsof ik meer tijd kwijt ben aan het schoonmaken van de stofzuiger… dan aan mijn huis.

Wat dat met mij doet:
Na een lange dag wil ik gewoon even rust. Even zitten. Even genieten van mijn kinderen.
Maar in plaats daarvan sta ik nog te worstelen met een apparaat dat niet meewerkt. Dat frustreert. Het voelt alsof ik achter de feiten aan blijf lopen.

En dat is zonde… want die tijd wil ik eigenlijk anders besteden.

Waarom ik wil upgraden:
Ik wil geen perfect huis.
Ik wil een fijn thuis.

Een stofzuiger die wél doet wat hij moet doen, zou me zoveel rust geven. Minder gedoe, minder frustratie — en meer tijd voor wat echt telt: samen zijn, spelen, lachen.

Niet meer “nog even snel schoonmaken omdat het moet”…
maar gewoon de ruimte hebben om te genieten.
QI829527 13 Verdieping
Na jaren van ergernis met 2 honden, 1 kat en 2 kinderen huis, altijd haren en vieze pootjes heb ik de dreame x50 ultra voor beneden. Boven stofzuigen en dweilen met een stofzuiger die amper nog zijn werk doet. De nieuwe stofzuiger van dreame lijkt mij een ware droom. Trees onze robotstofzuiger van jullie doet super haar werk maar boven laat onze oude te wensen over. Altijd sjouwen en mopperen dat de oude niet werkt is deze is hele grote droom. We zijn super tevreden over onze Trees en deze nieuwe zou voor boven echt geweldig zijn
12

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst