[FP10] 🐾 Meld je nu aan! Test de next-gen luchtreiniger voor huisdieren

Populariteit: 59

67 Reactie

OA383581 20 Verdieping
Haiii Dream,
Vind je mij niet schattig? Ik ben Betsy en ben 5 jaar en heb 7 te lieve kindjes op de wereld gebracht in 2023. Gelukkig mochten er 2 hier blijven wonen. Nu woon ik samen met Suus, het geadopteerde hondje uit Spanje en mijn 2 zonen Freddie en Sjakie. O ja, Jos en Jolanda wonen hier ook. Zij zorgen iedere dag voor heerlijke brokjes en vers water. Ze doen soms wel moeilijk dat het niet zo lekker fris ruikt in huis, kunnen wij er iets aandoen dat we buiten altijd zo lekker aan het spelen zijn en  we ons binnen dan lekker gaan uitschudden en wassen?!
Gek hè, dat gezeur ook altijd!
Poot van Betsy, Freddie, Sjakie en Suus 🐾
AD35CA6F-8F19-4CCB-99A0-F5FF555B4A56.jpeg
StormDuster 21 Verdieping
Aan haar hier geen gebrek!!

Het haar op de foto is van één van onze honden, want ja we hebben er twee. Met twee Japanse Akita’s betekent dit dus twee keer zoveel haar als op deze foto.

Onze honden Storm en Benten zijn al oudjes 12 en 11 jaar. Dit betekent ook dat er wat ouderdomsgebreken komen, zoals een wat mindere geur. Hierdoor ruikt het soms niet helemaal fris hier in huis.

Wij zijn door onze Dreame X50 Ultra compleet verliefd geworden op Dreame producten. Waarvan we nu dus verschillende producten al van Dreame aan het verzamelen zijn en niet kunnen wachten tot nog meer producten worden geïntroduceerd in Nederland. Zo benieuwd ook naar de wasmachine!

Maar goed terug naar de luchtreiniger. Op dit moment hebben we een ouder model van een ander merk en hier zijn we steeds minder tevreden over.

In een huishouden met twee van deze haarballen, met huisstofmijtallergie en een eigenaar met astma lijkt mij ons huishouden het ideale testpubliek. Want als deze Dreame luchtreiniger onze eisen en wensen kan halen dan weet je ook zeker dat er daarna geen reden meer kan zijn voor andere om te twijfelen aan de kwaliteit.  

Groetjes en hopelijk tot snel bij onze reviews van het testen van de luchtreiniger!

IMG_3138.jpeg
Mavi 22 Verdieping
Die rode princes van ons is een hele lieve poes, maar ook princesjes kunnen aardig ruiken na een grote boodschap. Deze nieuwe Dreame is een prachtige aanvulling bij onze L40 stofzuiger die dan ook nog de korrels uit de kattenbak netjes opzuigt. Ik ben heel erg benieuwd naar dit apparaat om te testen!

Laatst bewerkt door NJ090729 op 6-5-2026 16:57
IMG_1246.jpeg
mona12rst 23 Verdieping
Hi!

This is my cat Coco 🐱 (photo attached). He’s honestly the sweetest and always follows me around, but he sheds a lot 😅 and I’m actually allergic to his hair, which makes things a bit challenging sometimes.

I already use the Dreame X50 Ultra at home, which has been great for keeping things clean on the floor, but I still notice hair and allergens in the air. That’s why I think a pet-focused air purifier would really complete the setup and make a noticeable difference in overall air quality.

I also genuinely enjoy testing products and sharing detailed, honest experiences, so I’d put real effort into documenting both the unboxing and how it performs over time with Coco. I think that combination could make for a helpful and realistic review for other pet owners.

Would love the chance to try it out and share my experience!
IMG_2696.jpeg
Huize Leeters-Vries 24 Verdieping
Hier in huis wonen we met z’n vijven. Onze hond Noor, onze twee Miep en Miep en wij. Ondanks dat onze huisdieren veel buiten zijn met goed weer, zitten ze ‘s avonds sowieso lekker binnen samen met ons.

Dat zorgt er ook voor dat er veel haren binnen liggen. Zeker sinds de afgelopen week zijn ze alle drie in de rui. Hele plukken haren liggen er op de vloer.

Dit was ook de reden dat we afgelopen jaar een Dreame robotstofzuiger kochten. Ontzettend fijn om niet iedere dag de stofzuiger en wekelijks de dweil uit de kast te hoeven halen, maar via de app de robotstofzuiger iedere dag een rondje te laten rijden door het huis.

De Dreame luchtreiniger zou een fantastische aanvulling zijn op de Dreame stofzuiger. Zeker als we terugkomen van het wandelen met Noor en ze is nat, dan ruik je dat meteen in huis. Het zou fijn zijn als we de Dreame apparaten kunnen laten samenwerken.

Daarom zouden wij graag de Dreame luchtreiniger willen testen.

Ps. Het uploaden van een foto werkt helaas niet. Daarom heb ik ‘m als profielfoto toegevoegd.
Elin 25 Verdieping
Ons huishouden is levendig, warm en gevuld met liefde, maar ook met de nodige dagelijkse uitdagingen. Wij zijn een gezin van zes personen, met daarnaast onze tweelingbaby’s en onze Franse bulldog Charlie. Samen vormen zij het hart van ons huis, maar ook een combinatie die zorgt voor een constante strijd tegen geur, haren en hygiëne.

Charlie is een volwaardig en geliefd gezinslid, maar zoals bij veel Franse bulldogs is zijn aanwezigheid ook duidelijk merkbaar in huis. Zijn geur kan hardnekkig zijn en zijn haren lijken zich moeiteloos door het hele huis te verspreiden. Ondanks onze dagelijkse inzet om het huis schoon en fris te houden, blijft het een voortdurende uitdaging om alles echt goed bij te benen.

Met twee baby’s in huis is hygiëne voor ons van extra groot belang. Zij kruipen, spelen en ontdekken de wereld op de vloer, waardoor een schone leefomgeving geen luxe is, maar een noodzaak. Wij doen ons uiterste best om dit te waarborgen. Dagelijks maken wij gebruik van een Dreame robotstofzuiger en dweil, die ons enorm helpt om het grootste vuil en de haren te verwijderen. Toch blijven geur en fijne restdeeltjes een terugkerend probleem dat moeilijk volledig te bestrijden is.

In een gezin als het onze, waar alles snel gaat en de dagen gevuld zijn met zorg, voeding, slaapjes en huishoudelijke taken, voelen we vaak dat we net tekortkomen in het creëren van die écht frisse, rustgevende thuisomgeving. Een plek waar je volledig kunt ontspannen zonder constant bewust te zijn van geurtjes of schoonmaakwerk.

Een huisdierengeurverwijderaar zou voor ons daarom een waardevolle aanvulling zijn op onze dagelijkse routine. Het zou niet alleen bijdragen aan een merkbaar frissere lucht in huis, maar ook aan meer rust, comfort en gemoedsrust binnen ons gezin. Het zou ons helpen om onze energie te richten op wat echt belangrijk is: onze kinderen, elkaar en het genieten van ons gezinsleven, in plaats van voortdurende schoonmaak- en geurzorg.

Voor ons zou dit geen luxeproduct zijn, maar een betekenisvolle ondersteuning in een druk gezinsleven waarin liefde, zorg en hygiëne heel belangrijk is.
88c7823b-ee7d-4795-a34f-3739d03edaf2.jpeg
PV248321 26 Verdieping
Ons gezin bestaat uit mijn man, mijn hond en mijzelf. Onze hond is niet zomaar een hond maar een uit de kluiten gewassen Tibetaanse Mastiff . De Dream stofzuiger is niet voldoende om het huis schoon te houden, daarom doe ik graag mee aan de test. Als het lukt stuur ik nog apart een foto,
Groetjes Mariet Teluy
Owi 27 Verdieping
Mijn huis is gewoon een echt thuis, vol leven en vrolijkheid door mijn glimlachende, mooie katten Bella en Evina.Met mijn katten is er altijd beweging: rennende en springende pootjes, rondslingerende haren en af en toe die typische huisdiergeurtjes, vooral in de warmere maanden.Ik merk dat haren zich snel ophopen, ook op plekken waar je ze niet verwacht, en dat de lucht soms wat “zwaar” kan aanvoelen wanneer alles dicht zit.Als ik zie hoeveel haren er elke keer weer uit mijn stofzuiger komen, moet ik er soms echt even bij stilstaan…want wat je opzuigt zie je, maar hoeveel zweeft er dan nog onzichtbaar rond in de lucht, elke dag? Toch wil ik mijn leven met mijn huisdieren voor geen moment missen.Sinds ik een kattenallergie heb ontwikkeld, merk ik hoe belangrijk schone lucht in huis is geworden voor mijn dagelijks comfort en ademhalingscomfort. Het idee om een goede luchtreiniger te gebruiken zat al langer in mijn hoofd. Wat was ik dan ook blij toen ik zag dat ik mee kan doen aan deze wedstrijd voor de Dreame FP10 luchtreiniger voor huisdieren.Alleen al het idee dat ik straks samen met mijn katten kan genieten van schonere, frissere lucht in huis, maakt me echt gelukkig.Wij kijken er met veel enthousiasme naar uit om de Dreame FP10 te ontvangen en te gebruiken in ons huis. Laatst bewerkt door FI679946 op 6-5-2026 20:20 Laatst bewerkt door Owi op 6-5-2026 20:30

Laatst bewerkt door Owi op 6-5-2026 20:31
1000063634.jpg
IF495508 28 Verdieping
Met 2 grote katten in een kleine studio een l40 ultra robotstofzuiger die 2x perdag stofzuigt en dweild blijft er nog genoeg geur over van de katten om de luchtreiniger te kopen dat is ook zeker iets dat ik ga doen
21646.jpg
Saesli88 29 Verdieping
Met 5 honden en 2 langharige katten zijn wij al super blij met onze x40 ultra. Maar dit is wel echt een geweldige aanvulling. Binnenkatten betekent natuurlijk ook meer kattenbakgeur in huis. En de 5 actieve sporthonden die dagelijks door het bos crossen en door sloten heen springen zorgt ook voor de nodige geuren in huis. En dan hebben we het oneindige haar nog niet eens benoemd, hoe geweldig is dan een apparaat wat dat ook nog eens helpt te verbeteren. Ja dit apparaat is meer dan welkom in dit huishouden. Ik denk alleen dat de honden beledigd zullen zijn dat we hun huis geurtjes permanent te lijf gaan.

Laatst bewerkt door Saesli88 op 6-5-2026 22:16
b83a4e0b-cb1f-4e13-9a61-9c7cf12fcb35.jpeg
Hallo,

het e-mailadres waarmee u zich heeft geregistreerd op het forum kan momenteel geen e-mails ontvangen.

Neem daarom vóór 17-05-2026 contact op met het forumteam via forum.nl@dreame.tech, zodat u de informatie over het ontvangen van uw prijs kunt ontvangen.

Bedankt voor uw begrip en medewerking!

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst