[FP10] 🐾 Meld je nu aan! Test de next-gen luchtreiniger voor huisdieren

Populariteit: 59

67 Reactie

dennis 30 Verdieping
Goedendag! Zaterdag halen we onze twee Britse Korthaar kittens Lumi en Ice op. Eerste keer kittens voor ons en ik kijk er nu al naar uit. Al zie ik wel tegen de extra schoonmaak op, want Britse Korthaars verliezen echt heel veel haar heb ik me laten vertellen. Met twee tegelijk wordt dat nog gezelliger.Een luchtreiniger zou denk ik veel schelen. Niet alleen die haartjes die overal blijven hangen, maar ook het stof van de kattenbak. Mijn zoon is gevoelig voor dat soort dingen, dus ik hoop dat dit helpt bij een goede lucht binnenshuis. We hebben al een robotstofzuiger van Dreame en die bevalt super, dus de FP10 erbij zou logisch zijn. Alvast een foto van 1 (is van de fokker want ze zijn er nog niet 😁).

P.s.: abonneren met e-mail lukt niet, ik krijg een “an error occurred when submitting”.

Laatst bewerkt door dennis op 6-5-2026 22:33
a9e150fd-9c9f-49c4-ad3c-68ea6ad87fa6.jpeg
Hallo,

het e-mailadres waarmee u zich heeft geregistreerd op het forum kan momenteel geen e-mails ontvangen.

Neem daarom vóór 17-05-2026 contact op met het forumteam via forum.nl@dreame.tech, zodat u de informatie over het ontvangen van uw prijs kunt ontvangen.

Bedankt voor uw begrip en medewerking!
FloorDirk 31 Verdieping
In een huis uit 1901 leeft letterlijk alles mee… de charme, de sfeer, de houten vloeren én blijkbaar ook alle honden- en kattenharen die zich vakkundig verstoppen in iedere kier die ooit gebouwd is. Met een border collie x australian shepherd, een poes en een kater draait hier het hele jaar door gewoon een permanent verharingsseizoen. Je stofzuigt ’s ochtends en ’s avonds lijkt het alsof de dieren stiekem nog een extra jas hebben uitgeblazen.Doordat ik 40 uur werk én daarnaast een hbo-studie volg, is tijd best schaars. Gelukkig doet mijn Dreame stofzuiger/dweil inmiddels al een groot deel van het werk en daar ben ik echt mega blij mee. Maar eerlijk is eerlijk: sommige haren winnen gewoon altijd. Vooral die dwarrelpluizen die gezellig onder de bank verdwijnen of ineens door de woonkamer vliegen alsof het tumbleweeds uit een westernfilm zijn.Een luchtreiniger voor huisdieren zou hier echt een verschil maken. Niet alleen voor de haren en stofdeeltjes in de lucht, maar ook voor een frisser huisgevoel zonder dat je constant achter de dieren aan hoeft te poetsen. Zeker in een ouder huis blijft stof sneller hangen, dus alles wat helpt om de lucht schoner en frisser te houden is mooi meegenomen. En als ik daardoor nét iets minder vaak met een stofzuiger in mijn hand sta, hebben de huisdieren waarschijnlijk ook eindelijk weer tijd om nieuwe haren te produceren. Iedereen blij dus. Laatst bewerkt door SO101982 op 7-5-2026 07:22

Laatst bewerkt door SO101982 op 7-5-2026 07:30
IMG_8884.jpeg
PN399192 32 Verdieping
Hoi Dreame!
Dit is onze hond O.G., een rednose pitbull en echt een deel van ons gezin. Hij is superlief, houdt van knuffelen en ligt het liefst bij ons in de woonkamer. Maar zoals veel honden verliest hij elke dag enorm veel haren 😅
Omdat we thuis ook een kindje van 1,5 jaar hebben, proberen we het huis zo schoon en fris mogelijk te houden. Vooral hondenharen en stof blijven overal liggen, zelfs als we elke dag schoonmaken. Daarom zijn we al een tijdje op zoek naar een goede luchtreiniger die helpt tegen haren, stof en geurtjes in huis.
De nieuwe luchtreiniger van Dreame lijkt ons echt perfect hiervoor. Een schoonere lucht zou ideaal zijn voor ons gezin, zeker met een kleine peuter in huis én een hond die overal haren achterlaat 😂
Wij zouden hem heel graag testen samen met O.G.! 🐶
1000003422.jpg
BertK 33 Verdieping
Hoi Dreame! 🐾

Dit is Milo — één van onze twee honden — en samen met onze drie katten vormt hij het hart van een behoorlijk gezellig, maar ook heerlijk chaotisch huishouden 😄

Met twee honden en drie katten is er hier altijd leven in huis. Dat betekent knuffels op de bank, spelende dieren door de woonkamer, maar eerlijk is eerlijk… ook overal haren, stofjes en soms die typische “huisdierenlucht” die je zelf niet meer ruikt, maar bezoek vaak meteen opmerkt 😅 Vooral tijdens de ruiperiodes lijkt het soms alsof er dagelijks een compleet nieuw dier aan vacht door het huis zweeft.

We besteden veel aandacht aan een schoon en fris huis, juist omdat onze huisdieren echt onderdeel van het gezin zijn. Een luchtreiniger speciaal ontwikkeld voor huisdieren klinkt daarom echt als iets wat perfect bij ons past. Ik ben vooral benieuwd hoeveel verschil het maakt met rondzwevende haren, stofdeeltjes, geurtjes en de algemene luchtkwaliteit in huis — zeker met meerdere dieren onder één dak.

Milo ligt het liefst midden in de woonkamer alles in de gaten te houden, terwijl onze katten overal hun favoriete plekjes hebben gevonden. Juist daardoor draait ons hele huis eigenlijk om onze dieren, en zou een slimme oplossing zoals de Dreame FP10 hier dagelijks echt waarde toevoegen.

Ik zou het superleuk vinden om de Dreame FP10 uitgebreid te testen en mijn eerlijke ervaringen, foto’s en video’s te delen met andere huisdiereigenaren 🐶🐱✨
milo.jpeg
Marjolein 34 Verdieping
Afgelopen maandag is mijn nieuwe puppy bij ons ingetrokken. Met twee langharige Nederlandse Schapendoezen en mn zwarte korthaar kater zou wat minder stof en frisse luchtjes een uitkomst zijn. We doen heel graag mee met de test.
IMG_1043.jpeg
Stakio 35 Verdieping
Wij wonen samen met drie harige collega’s: onze Pomsky Kiki en de twee katten Teddy (staat niet mee op de foto, want kreeg ze niet in 1 beeld gevangen) en Beer.

Ons huis is eigenlijk geen huis meer, maar een soort all‑inclusive resort voor dieren, waar wij toevallig ook mogen wonen.
Een kleine sfeerimpressie:

• Kiki laat zoveel haar achter dat we serieus overwegen om een tweedehands‑hondenkapsalon te openen
• Teddy kijkt ons aan alsof hij CEO is en wij op elk moment ontslagen kunnen worden
• Beer produceert haar met de efficiëntie van een lopende band in een fabriek die geen pauzes kent

De luchtkwaliteit in huis?
Laten we zeggen: als geurtjes een Spotify‑playlist waren, stond onze woonkamer op repeat.

Waarom we een luchtreiniger nodig hebben:

• Omdat Kiki’s “ik heb net buiten gerold en ik ben trots”-geur niet bepaald een parfum is
• Omdat Teddy & Beer vinden dat kattenbakgeur een persoonlijke expressievorm is
• Omdat we graag willen ontdekken of onze meubels nog steeds dezelfde kleur hebben als toen we ze kochten
• En omdat we benieuwd zijn of de Dreame FP10 sterk genoeg is om deze drie harige anarchisten te temmen

Kortom: succes, Dreame.
Als jullie luchtreiniger dit huishouden aankan, verdient hij een standbeeld.
IMG_1135.jpeg
Maartje 36 Verdieping
Hoi! Wij willen wel graag mee doen aan het testen van de reiniger! Onze Rimpel vindt het ook erg interessant hij is pas jarig geweest. We hebben ook al 2 stofzuigers van jullie. De X50 en de L10 Pro Heat. Krijg geen foto geüpload. Ga het nog eens proberen.
Maartje 37 Verdieping
Hoi! Ik krijg helaas geen foto geüpload van onze Rimpel. Die zou graag mee werken. Sharpeis hebben toch altijd een bepaalde huid geur. Dus wij zouden een goed testgezin zijn kijk anders op
https://www.instagram.com/rimpel_de_sharpei_2020?igsh=MXc3eG5jOGJ4czR6OQ%3D%3D&utm_source=qr
Daar zijn foto’s te zien.

Laatst bewerkt door Maartje op 7-5-2026 08:52
Maartje 38 Verdieping
Ik probeer het even via de computer. Zie hier: RIMPEL
Inmiddels ook mijn profielfoto geupload als het goed is.

En een filmpje van onze nieuwe X50 (FRITS )
https://www.facebook.com/reel/10 ... Fmibextid%3DwwXIfr#

Laatst bewerkt door Maartje op 7-5-2026 08:55

Laatst bewerkt door Maartje op 7-5-2026 08:55
Rimpel1.jpg
LindaZegers 39 Verdieping
Samen met mijn vriend en onze twee teckels is het hier altijd gezellig druk in huis 🐾
Onze oudste teckel is Bowie van 11 jaar en daarnaast hebben we Puck van 6 jaar. Twee totaal verschillende karakters, maar allebei echt onze grootste liefdes. Van lange knuffelmomenten op de bank tot samen wandelen en spelen — ons huis draait echt om hen ❤️

Natuurlijk brengt een leven met honden ook wat extra uitdaging met zich mee. Haren, stof, modderpootjes en alles wat daarbij hoort zijn hier dagelijkse kost. Daarom hebben we al een Dreame L10s Ultra robotstofzuiger die ons helpt om het huis schoon en fris te houden. Dat maakt echt een enorm verschil in het dagelijks leven met huisdieren.

Maar vooral voor Bowie zou een luchtreiniger ontzettend waardevol zijn. Bowie heeft namelijk veel allergieën en is daardoor extra gevoelig voor stof, pollen en andere prikkels in huis. We doen er alles aan om haar zo comfortabel mogelijk te laten leven, en een goede luchtreiniger zou daar perfect bij aansluiten. Schonere lucht betekent voor ons niet alleen een frisser huis, maar ook meer comfort, rust en gezondheid voor onze honden én voor onszelf.

Het idee dat de lucht continu gezuiverd wordt van hondenharen, stofdeeltjes en allergenen zou echt een enorme toevoeging zijn in ons huishouden. Zeker met twee teckels in huis merk je pas hoeveel verschil een schone leefomgeving maakt. Alles wat helpt om Bowie zich beter te laten voelen, is voor ons ontzettend waardevol 🫶

Onze teckels zijn niet zomaar huisdieren, ze zijn echt onderdeel van ons gezin. Daarom zouden wij superblij zijn met deze geweldige prijs 🍀
WhatsApp Image 2026-05-07 at 10.19.44.jpeg

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst