Dreame Forum

[FP10] 🐾 Meld je nu aan! Test de next-gen luchtreiniger voor huisdieren

Populariteit: 59
EN-主页banner.png
Onze nieuwe generatie luchtreiniger voor huisdieren is er: Dreame FP10 Huisdierluchtreiniger | Nieuwe Lancering | Dreame Nederlan – Dreame Netherlands

We nodigen 2  huisdiergezinnen uit om hem thuis te testen — en 100% terugbetaald te krijgen na het voltooien van de review!

Hoe kun je je aanmelden
1. Abonneer je via Dreame FP10 Huisdierluchtreiniger | Nieuwe Lancering | Dreame Nederlan – Dreame Netherlands met je e-mailadres
2. Reageer hieronder en deel:
• Je leven met je huisdier(en) (foto vereist)
• Hoe kan een luchtreiniger voor huisdieren jouw huis verbeteren?
Je hebt een geldig Dreame-forumaccount met geverifieerd e-mailadres, aangepaste avatar en niet-standaard gebruikersnaam.

Tijdlijn
· 29 april – 7 mei: Aanmeldperiode
· 13 mei: Alle 12 winnaars worden bekendgemaakt in deze forumpost en per e-mail op de hoogte gebracht met een speciale aankooplink. Aankoop moet binnen de vereiste termijn worden gedaan.
· 14 mei – 2 juni: Geselecteerde winnaars delen in deze periode hun productreview op het forum om in aanmerking te komen voor volledige terugbetaling.

Reviewvereisten voor geselecteerde winnaars
- Post 1: unboxing review van minimaal 100 woorden met duidelijke en aantrekkelijke unboxingfoto’s
- Post 2: gebruiksreview van minimaal 200 woorden met foto’s van het product en je huisdier(en)
- Voeg minstens 1 korte video toe waarin het product in gebruik is
- Laat een review achter op de Dreame-website en voltooi de Dreame-website abonnement
Voltooi alle taken binnen de gestelde termijn en ontvang 100% terugbetaling op Dreame FP10 Huisdierluchtreiniger

Bonusbeloningen
We verloten ook onder deelnemers in de reacties:
5 × €250 kortingsbon voor Dreame FP10 Huisdierluchtreiniger
5 × €100 kortingsbon voor Dreame FP10 Huisdierluchtreiniger

Zorg ervoor dat je je hebt aangemeld met hetzelfde e-mailadres als je forumaccount — we controleren je abonnementsstatus op de Dreame-website.

Voel je vrij om andere huisdiergezinnen uit te nodigen om mee te doen!
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

67 Reactie

Dreame Forum 1 Verdieping Discussiestarter
Hi @Lieze2000 , dit evenement staat open voor alle gebruikers die momenteel in Nederland wonen (nationaliteit is niet vereist).
Waarom kunnen Belgen niet meedoen aan de wedstrijden? Ondanks dat dit in de mail van Dreame BE staat?
Dreame Forum 2 Verdieping Discussiestarter
Selectie van winnaars:
Winnaars worden geselecteerd op basis van een gebalanceerde beoordeling van de volgende criteria:
Kwaliteit en bruikbaarheid van visuals (40%)
Relevantie van de eventvragen (30%)
Duidelijkheid en volledigheid (20%)
Creativiteit van de inzending (10%)
Een panel van minimaal twee door de Organisator aangewezen juryleden beoordeelt alle in aanmerking komende inzendingen.
In geval van een gelijke stand beslist het panel op basis van de creativiteitsscore.
De beslissing van de Organisator is definitief, onder voorbehoud van wettelijke consumentenrechten onder EU- en nationaal recht.
Deelnemers worden gediskwalificeerd als hun inzendingen:
Plagiaat of niet-origineel materiaal bevatten
Zijn gegenereerd door bots, spamaccounts of geautomatiseerde tools
Beledigende, onwettige of ongepaste inhoud bevatten
Het beoordelings- of stemsysteem manipuleren of proberen te manipuleren

Algemene voorwaarden
1. Door deelname verleent u de Organisator een niet-exclusieve, wereldwijde, royaltyvrije en sublicentieerbare licentie om uw ingediende tekst, foto’s of video’s te gebruiken, reproduceren, publiceren, bewerken of weergeven voor marketing, promotie van Dreame-producten, promotie van het Event en online/social media-publicaties. Deze licentie geldt uitsluitend voor vrijwillig ingediende content. Door deelname bevestigen gebruikers dat hun content geen inbreuk maakt op intellectuele eigendomsrechten van derden.
2. De beloning is niet overdraagbaar en kan niet worden ingewisseld voor geld of andere compensatie. Bestellingen moeten binnen de vereiste periode worden geplaatst. Productbeschikbaarheid kan per regio verschillen. Terugbetalingen kunnen enige tijd duren, afhankelijk van uw betaalprovider of bank.
3. De Organisator behoudt zich het recht voor van definitieve interpretatie van deze voorwaarden, mits deze interpretatie geen afbreuk doet aan wettelijke consumentenbescherming onder EU- of nationaal recht.
4. De Organisator mag het event wijzigen, opschorten of annuleren indien dit noodzakelijk is om juridische, technische of veiligheidsredenen. Materiële wijzigingen worden aangekondigd via het Dreame-forum. Bij annulering van het event zal de Organisator voldoen aan alle verplichtingen die wettelijk vereist zijn.
5. Deze voorwaarden worden beheerst door het recht van Nederland, zonder afbreuk te doen aan dwingende consumentenrechten in het land van verblijf van de deelnemer.
6. De Organisator verwerkt persoonsgegevens van deelnemers (zoals gebruikersnaam, contactgegevens en ingediende content) uitsluitend voor:
- Het organiseren van het event
- Het verifiëren van geschiktheid
- Het contacteren van winnaars
- Het uitreiken van prijzen

Gegevens worden verwerkt in overeenstemming met het privacybeleid van de Organisator en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (EU) 2016/679 (AVG/GDPR).

Deelnemers hebben het recht om:
- Inzage in hun gegevens te vragen
- Correctie of verwijdering te verzoeken  
- Verwerking te beperken of hier bezwaar tegen te maken
- Gegevensoverdraagbaarheid te verzoeken

Deelnemers kunnen hun toestemming op elk moment intrekken door contact op te nemen met de Organisator. Intrekking heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking vóór de intrekking.

Om uw rechten uit te oefenen (inzage, correctie, verwijdering of intrekking van toestemming), neem contact op via: forum.nl@dreame.tech
Dreame Forum 3 Verdieping Discussiestarter
Vouchervoorwaarden
Vervaldatum: Vouchers moeten worden gebruikt vóór de vervaldatum die op de digitale code staat vermeld.
Niet combineerbaar: Vouchers kunnen niet worden gecombineerd met andere kortingen of promoties, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld.
Beveiliging: Bewaar je vouchers goed. De organisator is niet verantwoordelijk voor verloren, gestolen of verlopen vouchers.
Eenmalig gebruik: Deze voucher is voor eenmalig gebruik. Zorg ervoor dat het totaalbedrag van je winkelwagen gelijk is aan of hoger is dan het voucherbedrag, omdat eventueel resterend saldo niet wordt overgedragen.
De organisator vervangt geen verloren, gestolen of verlopen coupons. Coupons zijn niet overdraagbaar en niet inwisselbaar voor geld.
Inwisseling: Alleen geldig op onze officiële website: https://nl.dreametech.com/pages/ ... g/?utm_source=forum

Geschiktheid
√ Je bent 18 jaar of ouder. Deelnemers kunnen worden gevraagd om identiteits- of leeftijdsverificatie.
√ Je hebt een geldig Dreame-forumaccount met geverifieerd e-mailadres, aangepaste avatar en niet-standaard gebruikersnaam.
√ Eén deelname per gebruiker. Bij meerdere inzendingen wordt alleen de eerste meegenomen.
√ Inwoner van Nederland.
Hey! Zijn de winnaars al bekend? :)
Zijn de winnaars al bekend gemaakt?
Dreame Forum 54 Verdieping Discussiestarter
Bedankt allemaal voor jullie deelname! 🎉
Hieronder vinden jullie de winnaars van deze actie:
A***kO, P***la, J***rd, D***ia, S***io, o***wi, K***ra, D***is, F***rk, M***vi, m***st, S***88

De informatie over het ontvangen van de prijs wordt per e-mail verzonden. Controleer daarom ook uw spammap, zodat u geen belangrijke meldingen mist.

Blijf het Dreame Forum volgen — we zullen in de toekomst nog meer leuke acties en voordelen organiseren. We hopen jullie snel weer terug te zien!
Kan het zijn dat er nog geen mails verzonden zijn?
Iris 4 Verdieping
Joep, mijn hond, is ervan overtuigd dat hij de baas is van het huis. Hij bewaakt elke stoel, controleert elke zak kruimels en doet alsof hij fulltime beveiliger is van onze woonkamer.

En als zijn beste vriend Corgi Finn langskomt… dan is het helemaal feest. Finn verhaart alsof het zijn fulltime baan is, en samen met Joep vormen ze een soort “zoomies door de woonkamer”-team dat alles en iedereen meeneemt in hun energie.

Bank opzij, kussens vliegen, en ergens in die chaos lijkt het alsof er een kleine hondenwedstrijd plaatsvindt over wie het hardst kan rennen zonder uit te glijden.

Alleen… dat betekent ook: haren. Veel haren. En huidschilfers die zich gedragen alsof ze ook uitgenodigd zijn voor het feestje. Huisstofmijt, huidschilfers en rondzwevende pluisjes — mijn neus doet standaard mee alsof het een marathon is. Niezen inbegrepen.

Dat is namelijk mijn “superkracht” dankzij huisstofmijt… al voelt het meer als een slechte superheld. Mijn longen vinden stof en allergenen helaas véél te gezellig, terwijl ik dat feestje liever oversla.

En precies daarom lijkt de nieuwe Dreame FP10 Huisdierluchtreiniger me echt een gamechanger. Minder stof, minder rondzwevende haren van Joep (die hij trouwens zelf ontkent), en hopelijk eindelijk een huis waar ik gewoon kan ademhalen zonder dat mijn neus protesteert.

Joep vindt het waarschijnlijk allemaal onzin zolang zijn mand maar niet wordt verplaatst. Maar eerlijk? Als hij er net zo chill bij kan liggen én ik weer normaal kan ademen… dan zijn we allebei blij.
IMG_4831.jpeg
Lau1810 5 Verdieping
​Hoi Dreame!

​Dit is onze hond Luna en ze is echt onderdeel van ons gezin. Ze ligt het liefst de hele dag bij ons op de bank en geniet enorm van haar wandelingen.

​Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede luchtreiniger, omdat we in ons gezin allemaal last hebben van hooikoorts. Toen ik deze van Dreame tegenkwam, dacht ik meteen wat een win-win situatie! Zowel voor de pollen als voor de hondengeurtjes en haren. Onze Luna heeft korte haren en die zijn heeeeel lastig op te vangen. We hebben al een Dreame robotstofzuiger die daar erg zijn best voor doet, dus we weten hoe fijn het merk is. De huisdierluchtreiniger zou de ideale aanvulling zijn voor een fris en gezond huis voor ons en de kids.
1000100193.jpg
Kimara 6 Verdieping
Ons huishouden wordt gerund door drie harige huisgenoten: Olaf, Ard en onze hamster Vlekje 🐾Olaf is een prachtige witte kat, maar hij verhaart alsof hij fulltime bezig is met het maken van een tweede kat van zijn eigen vacht.  Bonus-uitdaging: Olaf is doof, dus hij blijft veilig binnen.  Dat betekent nóg meer haren in huis.Ard is iets netter en verliest minder haar, maar samen zorgen ze alsnog dagelijks voor een indrukwekkende laag kattenpluis op de vloer, bank en kleding.  Je vertrekt soms in zwarte kleding en arriveert als wandelende pluizenroller. En dan hebben we nog Vlekje, onze hamster. Klein dier, grote chaos. Hij gooit enthousiast bodembedekking en snacks buiten zijn verblijf alsof hij een interieurstylist met een destructieve fase is. Alsof de haren nog niet genoeg uitdaging geven, wonen we ook in een vrij open huis. De kattenbakken staan op zolder, wat logisch leek… tot je beseft dat geurtjes in een open woning verrassend ambitieus zijn en zonder uitnodiging gezellig naar beneden reizen. Je merkt dus vrij snel wanneer er boven “iets is gebeurd”. Extra reden waarom we continu bezig zijn om ons huis fris en schoon te houden, zeker met bezoek, want niet iedereen waardeert een subtiele eau de kattenbak bij binnenkomst. Onze Dreame robotstofzuiger heeft het zwaar met dit trio. Vooral tijdens de ruiperiodes lijkt het alsof Olaf persoonlijk test hoeveel haar een robot aankan. Toch zouden we inmiddels echt niet meer zonder willen, hij redt ons dagelijks van een huis dat langzaam verandert in één grote bontjas. Kortom: liefde, chaos, haren en hamster-snacks overal… maar we zouden ze voor geen goud willen missen ❤️ maar een goede luchtreiniger zou echt fantastische toevoeging zijn!

Laatst bewerkt door Kimara op 4-5-2026 20:52
IMG_7124.jpeg
Daisy34 7 Verdieping
Het zou fijn zijn met drie katten en 2 kattenbakken om minder stof en losse haren in huis te hebben. Met name de stof van de kattenbakken is vervelend.
3044ced1-77cc-425a-bf42-60cf8f9e9c7a-1_all_952.jpg
Sabine 8 Verdieping
Hi Dreame,

Ik leef samen met mijn drie vrij rondlopende konijntjes Sisi, Mosi en Novi.

Mijn konijnen lopen altijd los door het hele huis. Dat is ontzettend gezellig, maar het betekent ook dat er overal haren, stofdeeltjes, hooi en soms wat muffe geurtjes te vinden zijn. Vooral tijdens de ruiperiodes is het flink bijhouden. Konijnen verharen meerdere keren per jaar en zo’n periode duurt weken. Mijn Ultra Gen robotstofzuiger doet daarom al twee keer per dag braaf zijn ronde, maar voor de luchtkwaliteit mis ik nog een goede oplossing.

Er staan op meerdere plekken altijd vers hooi. Dat is helaas behoorlijk stoffig. Daarnaast hebben ze meerdere open toiletbakken in huis, waardoor geurtjes soms blijven hangen. Ik merk daardoor dat de lucht in huis niet altijd zo fris voelt als ik zou willen, ondanks dat ik veel schoonmaak en ventileer.

Ik ben al een tijdje luchtreinigers aan het vergelijken, maar vond het lastig om te kiezen. Daarom werd ik meteen enthousiast toen ik zag dat Dreame nu met een luchtreiniger komt die speciaal gericht is op huishoudens met huisdieren.

Ik zou dit graag willen testen. Ik ben vooral benieuwd of hij helpt tegen rondzwevende haren, rondwarrelende stofjes, muffe geurtjes en de luchtkwaliteit in huis. Mijn konijnen zijn dol op verhogingen (kunnen ook hoog springen) en nieuwsgierig aangelegd. Ze zullen er sowieso bovenop gaan zitten, net zoals de robotstofzuiger.

Ik zou mijn ervaring graag delen met foto’s van de plek waar de luchtreiniger komt te staan, hoe de konijnen erop reageren en natuurlijk wat ik merk aan haren, stof en geur in de lucht. Juist omdat konijnen misschien minder vaak worden genoemd dan honden of katten, lijkt het mij waardevol om te laten zien hoe deze luchtreiniger presteert in een huis met loslopende konijnen.

Er kan helaas maar 1 foto bij dit bericht gezet worden, ik had graag meerdere foto's willen laten zien van de konijnen in onze woonomgeving.

Drie nieuwsgierige konijntjes, veel haar, veel hooi, open toiletbakken en een baasje met lichtelijke smetvrees. Wij zouden met veel plezier testen!

Laatst bewerkt door Sabine op 7-5-2026 10:32
IMG_20260506_090059.jpg
PJ947161 Loes 9 Verdieping
Ja wil graag testen want wij hebben een leuke hond en we hebben al een dream stofzuiger en ja benieuwd naar deze nieuwe ontwikkelingen van luchtreiniger
UID:TK777249 NL
  • 138Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst