UQ336501

[Aqua10 Ultra Roller Complete] Kan zones met lage ruimte niet aanpassen

Sinds enkele weken kan ik bestaande zones met lage vrije ruimte niet meer aanpassen, verwijderen of toevoegen. Ik kan in eerste instantie wel aanpassingen doen, maar wanneer ik deze wil opslaan lijkt het of de app niet registreert dat ik wil opslaan. Mijn firmware is de laatste versie.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Met betrekking tot het probleem dat u noemde, namelijk het niet kunnen opslaan van wijzigingen in de kaart van laaggelegen gebieden, raden we u aan het volgende te controleren:

1. Zorg ervoor dat er geen obstakels rond het laadstation zijn en dat het zich binnen het optimale wifi-bereik bevindt.

2. U kunt proberen de app-cache te wissen of de app opnieuw te installeren.

3. Als u de wijzigingen nog steeds niet kunt opslaan, kunt u proberen de kaart opnieuw aan te maken.

Als bovenstaande stappen het probleem niet oplossen, verzoeken wij u de volgende informatie te verstrekken:

Serienummer (SN) van het apparaat

Een schermopname van het probleem waarbij het opslaan van de kaart niet lukt.

Op basis van deze informatie zullen we een grondige analyse uitvoeren en u zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Bedankt voor uw medewerking en geduld.
UID:UQ336501 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst