Ingrid

[L50 Pro Ultra] Welke accessoires voor de L50 S Pro Ultra

253 11
Ik heb sinds een aantal weken deze robotstofzuiger in huis. Ben er nog niet helemaal wegwijs mee maar vraag me af welke benodigheden ik voor dit type kan bestellen.
Hij draait nu nog op het meegeleverde.
Wie kan mij helpen?

Bij voorbaat dank!
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

11 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Hieronder vindt u de officiële aankooplinks voor accessoires voor de L50 Pro Ultra:

Stofzak: https://nl.dreametech.com/produc ... -x50ultra-x50master

Vloerreiniger: https://nl.dreametech.com/produc ... rime-l10s-pro-ultra

Hoofdkwast: https://nl.dreametech.com/products/hoofdkwast-x50-ultra-complete

Andere accessoires (bijv. zijborstel, Dweil pad, filter, etc.) zijn momenteel uitverkocht op de officiële website. U kunt contact opnemen met de klantenservice om te controleren of er nog voorraad beschikbaar is. We vullen de voorraad zo snel mogelijk aan. Bedankt voor uw begrip. Onze contactgegevens zijn:

E-mail: support.benelux@dreame.tech
@Ingrid Bovenstaande lijst toont de accessoires voor de L50 Pro Ultra robot. Neem voor de L50s Pro Ultra robot contact op met de klantenservice om de beschikbaarheid te controleren; deze is momenteel uitverkocht op de officiële website. Hieronder vindt u de contactgegevens van de klantenservice:E-mail: support.benelux@dreame.tech
Hoe staat het nu met de voorraad accessoires? Zoek nog dweilpad, borstels en filters
Fokje Modder 🎶 2 Verdieping
Hallo op You Tube staan goede videos over de robotstofzuigers geven ze goede tips en tricks best leuk en leerzaam
Bedankt voor de tip!
Fokje Modder 🎶 3 Verdieping
Hallo ben je al wat wijzer geworden van je nieuwe interieurverzorgster 🤣 als als goed werkt is het een fantastisch apparaat heb veel meer vrije tijd voor mezelf
Ben echt nog in de ontdekkingsfase. Zij keert onder het stofzuigen weer terug naar de basis om dan de zak te legen en gaat dan weer verder waar ze gebleven is. Kost best wel tijd en kan me echt niet voorstellen dat dit nodig is. Weet jij hoe je dit kan uitzetten?
Fokje Modder 🎶 4 Verdieping
Hallo ja dat weet ik toevallig want dat vond ik ook een beetje overdreven
In je app staan 3 puntjes rechtsboven om naar apparaat instellingen te gaan kies instellingen basisstation druk daarna op automatisch legen
Daar kun je verschillende aanpassingen doen
Kan ook gebeuren dat de sensoren van de stofbak stof op zit dan denkt ze dat de stofbak vol is en keert ze vaak onnodig terug naar de basisstation hoop dat het lukt ☺️
Dank je ik heb hem nu op lage frequentie gezet. Kijken of beter gaat dank je wel.
Fokje Modder 🎶 5 Verdieping
Nog gelukt met je Robbie 😁
Grappig, ik noem haar Dotje! Misschien kan je me helpen met het volgende. Als ik boven ga laat stofzuigen herkent Dotje de ruimtes niet en gaat dan eerst alles " bekijken".
Waarna zij gaat stofzuigen. Ik merk dan dat ze dit niet zo netjes doet om vervolgens zich af te meldden. Wil ik dweilen boven dan moet ik zeker de gehele thuishaven meenemen?
UID:FU748295 NL
  • 6Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst