XX432935

[Aqua10 Ultra Roller Complete] Probleem met dosering reinigingsmiddel

Ik heb de Aqua 10 Ultra Roller Complete sinds december in gebruik en heb inmiddels 144 reinigingscycli uitgevoerd. Maar de reservoirs zitten nog helemaal vol. Er wordt dus geen reinigingsmiddel verbruikt terwijl bij de dockinstellingen wel dweilen met reinigingsmiddel en dweilwassen met een schoonmaak middel aanstaan. Ik zou graag horen hoe ik dit kan oplossen.

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Bij gebruik van reinigingsmiddel wordt er tijdens de eerste schoonmaakbeurt ongeveer 1,33 ml verbruikt en tijdens de tweede schoonmaakbeurt ongeveer 0,67 ml. Na ongeveer 100 reinigingsbeurten van de dweilpads wordt ongeveer een derde van de capaciteit van het reinigingsmiddelreservoir verbruikt. Daarom is dit verbruik met het blote oog niet gemakkelijk waarneembaar. Als uw reinigingsmiddel helemaal niet wordt verbruikt, raden wij u aan om na het dweilen de vuilwatertank te controleren. Als er schuim in de vuilwatertank aanwezig is, betekent dit dat de toevoer van reinigingsmiddel normaal functioneert.

Als u nog vragen heeft, raden wij u aan om het serienummer (SN) van het apparaat en de aankoopfactuur naar onze aftersalesafdeling te sturen, zodat wij u verder kunnen helpen.

Gratis servicenummer:
0800 2244667
(maandag–zondag 9:00–18:00 uur)
E-mail:
support.benelux@dreame.tech

Bedankt voor uw begrip en ondersteuning.
UID:XX432935 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst