BS259993

[Aqua10 Ultra Roller Complete] Robotstofzuiger kan niet met het internet verbinden.

Hey,

Ik heb de Aqua 10 Ultra Roller Complete, maar ik krijg hem niet verbonden aan mijn internet in de app.

Meermaals heb ik geprobeerd om de wifi opnieuw te koppelen maar ik zie steeds hetzelfde scherm in de app. Het beeld dat je ziet op de foto gaat niet weg, het blijft zo staan en kan dus niets van de functies gebruiken. Enkel kan ik op de driepuntjes rechtsbovenin duwen en daar kan ik alles bereiken.

Hij was eerst verbonden met wifi van 5 Hz, dus ik dacht dat dit het probleem was. Maar dan heb ik mijn wifi gesplitst zodat er ook een netwerk van 2,4 Hz is, maar ik er is nog steed sniets veranderd in de app.

Het apparaat staat ook naast de modem en ik heb al meerdere keren alles gereset. Het enigste wat hij doet is een geplande reiniging voltooien en hij lijkt ook wel de ruimte gescant te hebben, want hij weet steeds zijn weg. Maar ik kan dus niets van de functies gebruiken. Ik zie zelfs de kaart niet in de app, en dit vind ik wel erg jammer want dit is juist de reden waarom ik hem heb aangeschaft.

Kent iemand stappen die ik nog kan ondernemen om het apparaat toch volledig te kunnen gebruiken in de app?

Alvast bedankt!
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo!

Het spijt ons voor het ongemak dat u ervaart. Op basis van de door u verstrekte informatie kan het apparaat wel reinigen, maar zijn de functies in de app niet beschikbaar.

Wij adviseren u om de volgende stappen te controleren en uit te voeren:

1. Controleer of de app de nieuwste versie heeft en werk deze indien nodig bij;
2. Als de app al up-to-date is, verwijder deze dan en installeer opnieuw;
3. Indien het probleem aanhoudt, probeer het apparaat met een andere smartphone te verbinden.

Als het op een andere telefoon wel werkt, ligt het probleem waarschijnlijk bij de oorspronkelijke telefoon. Wij verzoeken u dan vriendelijk om het model van uw telefoon, de app-versie en een schermopname van het probleem te verstrekken. Wij zullen dit doorgeven aan ons technisch team voor verdere analyse.

Als het probleem ook met een andere telefoon blijft bestaan, kan het aan het apparaat zelf liggen. In dat geval adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice en het SN-nummer, aankoopbewijs en de reeds uitgevoerde stappen voor probleemoplossing te verstrekken. Wij zullen u dan verder helpen met een passende oplossing.

Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking!
Gratis servicenummer:
0800 2244667
(Maandag–Zondag
9:00–18:00 uur)
E-mail:
support.benelux@dreame.tech
UID:BS259993 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst