Iris

[L50 Pro Ultra] Met de neus op de feiten!

119 0
Ik heb van Dreame de L50s Pro Ultra ✨ mogen ontvangen met de Moederdagactie.

We waren al bekend met de Dreame L10s Ultra Gen 3 (ook wel Tilly) en daar waren we echt mega enthousiast over.

Ook over de L50s weer mega enthousiast! Toch altijd leuk he, die grote dozen en nieuwe spullen uitpakken…

Alles geïnstalleerd (zo gedaan) en Tilly begon het huis te verkennen! Ook zo gebeurd, maar hé dit was anders: deze Tilly maakt foto’s van obstakels!

Toen werd ik wel even met m’n neus op de feiten gedrukt dat onze hond Joep eh… een hele ballenverzameling onder de meubels heeft liggen. De ene na de andere “obstakel” bleek gewoon een bot of bal te zijn 😅

Hij heeft echt uitgebreide functies en als een echte pro herkent Tilly de hondenmand, etensbak en Joep zelf. Als deze (of ik) in de weg loop, ontwijkt Tilly ons netjes en gaat ze later gewoon terug om de plek alsnog te doen. Reuzeg handig.

Ook wel leuk trouwens, die foto’s die ze van Joep maakt!

Wat wel een klein beetje jammer is: door de ophoging past ze niet meer onder het bed. Dat is wel echt een dingetje.

Maar verder weer echt super enthousiast!

Geen reacties

Plaats de eerste reactie

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register
UID:VU787856 NL
  • 65Berichten
  • 2Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst