Iris

[C1 Station] Lekker lui de ramen zemen!

122 0
Ik gebruik de Dreame Robotramenwasser C1 Station ✨ en die gebruik ik niet alleen voor de ramen, maar ook gewoon op de tegels in de badkamer en de douchewand.

Echt zo’n ding waarvan je denkt: dit had ik eerder moeten hebben.

Je zet ‘m erop en hij gaat gewoon z’n werk doen. Je ziet meteen resultaat zonder dat je zelf hoeft te boenen of strepen weg te poetsen.

Vooral de douchewand is hier echt ideaal, daar krijg je snel kalkaanslag en van die strepen op. En dat pakt hij gewoon netjes mee.

De tegels in de badkamer worden er ook gewoon weer fris van zonder gedoe.

En het fijne is vooral dat je er zelf bijna niet naar om hoeft te kijken. Hij doet z’n rondje en klaar.

Bij de buitenramen merk ik alleen soms dat er nog een paar strepen achterblijven, dus daar moet je soms nog even kort nalopen.

Maar verder echt heel handig en scheelt het zoveel tijd en irritatie in huis 😅

Geen reacties

Plaats de eerste reactie

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register
UID:VU787856 NL
  • 65Berichten
  • 2Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst