Iris

[AirStyle Era] 💁‍♀️ “Van chaos naar ‘wow wie is dit’ haar”

113 0
Ik heb de Dreame AirStyle Era Multistyler en Föhn ✨ geprobeerd en dit ding maakt mijn “even snel haar doen” echt een stuk minder chaos.

Het design is strak, mooi afgewerkt en die zachte kleur maakt ‘m echt zo’n apparaat dat je niet meteen wil opbergen in een kast. Die mag gewoon in de badkamer blijven staan zonder dat het rommelig oogt.

Normaal sta ik daar met een föhn in de ene hand en een borstel in de andere en ondertussen vraag ik me af waarom dit ooit een goed idee leek. Nu gaat het allemaal gewoon tegelijk.

Haar droogt sneller, het wordt gladder en minder pluizig. En ik krijg er zo’n “ik heb m’n leven op orde” look van… terwijl dat dus niet zo is 😅

Je hebt de blaasmond voor gewoon drogen, de borstelopzetstukken om meteen te stylen tijdens het föhnen, en die ronde brush die echt fijn is voor wat volume of die naar binnen vallende punten.

Wat ik fijn vind: het voelt niet alsof je een halve salonopleiding nodig hebt. Gewoon aanzetten en gaan. En klaar voordat je eigenlijk tijd hebt om te twijfelen aan je hele bestaan.

Kortom: handig ding, mooie resultaten, en ik voel me elke keer een beetje alsof ik stiekem in een beautyreclame ben beland 😄✨

Geen reacties

Plaats de eerste reactie

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register
UID:VU787856 NL
  • 65Berichten
  • 2Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst