ED407534

[X50 Ultra Complete] Water lekken

Heel blij met het apparaat wat ik begin juni heb gekocht. Maar…. Hij heeft heel mijn appartement gestofzuigd en gedweild (75m3) , en hij moest 4x heen en weer om de dweilen schoon te maken, op zich natuurlijk allemaal prima. Maar nadat hij klaar was, lag er een plasje water onder de laadstation, op de vloer. Kan iemand mij aangeven hoe dit op te lossen? Elke keer die laadstation optillen na het dweilen lijkt me niet de bedoeling.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

4 Reactie

Fokje Modder 🎶 1 Verdieping
Hallo staat ie goed waterpas als iets naar voren staat stroomt het water tijdens het reinigen over de rand van de wasplaat of het afvoerputje onder de wasplaat zit een beetje verstopt kan ook nog de afdichtring van de vuilwatertank niet helemaal goed zit zonder vacuüm kan de pomp niet goed het water opzuigen hoop dat het je lukt
ED407534 2 Verdieping Discussiestarter
Ik heb hem nu wel iets meer waterpas gezet. maar ik kan niet echt zien of iets verstopt zit
Dreame Support NL 3 Verdieping
Geachte klant,

met betrekking tot het door u genoemde probleem van lekkage bij het basisstation, adviseren wij u de volgende punten te controleren:

1. Verwijder de reinigingsplaat en controleer of de afvoeropening van het vuilwater verstopt is. Reinig deze indien nodig en veeg tegelijkertijd de overloopsensor van de reinigingsplaat schoon.  
2. Controleer vóór het opnieuw plaatsen van het vuilwaterreservoir of de afdichtring los zit of vervuild is. Zorg ervoor dat deze correct wordt teruggeplaatst en maak deze schoon met een doek.  
3. Zorg er na het legen van het vuilwater voor dat het reservoir correct vastklikt.  
4. Nadat het vuilwaterreservoir in het basisstation is geplaatst, druk het licht naar beneden om te controleren of het goed op zijn plaats zit.  
5. U kunt een droge doek gebruiken om eventueel achtergebleven water in het basisstation weg te vegen en vervolgens het filter terugplaatsen om opnieuw te testen.
image (90).png
Fokje Modder 🎶 4 Verdieping
Hallo was benieuwd of het ook gelukt is
UID:ED407534 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst