Saman

[Aqua10 Roller] Lidar sensor

Waarom kan me Aqua 10 roller , zijn lidar sensor hoofd niet naar beneden? Ik zie sommigen wel het kunnen? En dit was de duurste aqua 10 model!
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

UC438376 1 Verdieping
Heb je al tussen de instellingen van de robot gekeken? Of de functie daar tussenstaat & aan staat?
Die instellingen kun je vinden als je op het scherm bent waar je je kamer kaart/indeling ziet, en dan drukt op de 3 puntjes rechtsbovenin.

Video eventueel als dat makkelijker is, link gaat als het goed is al naar de juiste gedeelte van de video waarin die instelling zou moeten staan.
https://youtu.be/vPzQupFYKZE?t=104&is=f47UVmnSaY3SjNKr

Als je daar wel al hebt gekeken en het staat er niet tussen of staat wel aangevinkt, dan is er uiteraard wat anders aan de hand.
Dreame Support NL 2 Verdieping
Goedendag,

als uw robotmodel de Aqua 10 Ultra Roller Complete is, kan de LDS-sensor normaal gesproken omlaag bewegen.

U kunt de functie “Extreme Coverage” inschakelen (zoals afgebeeld). Als de robot lage gebieden niet herkent, kunt u hem opnieuw laten starten om de herkenning te vernieuwen, of u kunt in de kaartbewerking van de app handmatig lage gebieden toevoegen. Wanneer de robot een laag gebied binnenrijdt, zal hij zijn LDS-sensor verlagen.
screenshot-20260618-101544.png
Saman 3 Verdieping Discussiestarter
Ik heb de Aqua 10 roller alleen en geen ultra. Waarom is de Aqua 10 roller duurder dan Aqua 10 ultra? Ik was €999 kwijt voor de Aqua 10 bij jullie vlaggenschip winkel. En zie dat de Ultra nog goedkoper is , terwijl Ultra meer opties heeft?
Ik snap het even niet.

Laatst bewerkt door Saman op 18-6-2026 03:27
UID:VT007931 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst