Mano770

[Aqua10 Ultra Roller Complete] Geen water bij Dweilen

Hallo Dreamers,

Na de update vorige week van de Aqua 10 ultra roller geeft de robot bij het dweilen geen water meer. De robot heb ik netjes schoongemaakt en onderhouden, de reservoires gevuld.

Ervaren jullie hetzelfde probleem?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

7 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

U kunt proberen de wateruitlaat onder de rolborstel van de robot schoon te maken (zie afbeelding) om te controleren of het probleem hierdoor verbetert.

Wij willen ook graag met u bevestigen of het probleem van geen waterafgifte is ontstaan na de firmware-update. Werkte het apparaat vóór de update normaal en is het probleem pas na de update plotseling opgetreden?
051227c4nws40uz5t047jk.webp
Goedemiddag,

Ik heb de robot 2 keer schoongemaakt. Alle gaatjes zijn netjes open. Na de update ontstaan (toen viel het op dat de vloer niet schoon werd en de dweil droog bleef).

Ik heb hem naar fabrieksinstellingen gezet, alles opnieuw ingesteld (al 2 keer) maar dit mag ook niet baten.

Ik merk ook dat hij na de update meer tegen de muren rijd en dat de stofzuiger niet meer onder de bank gaat, wat hij normaal wel gewoon deed. Instellingen zijn hetzelfde.
JQ954836 2 Verdieping
Ik ervaar precies hetzelfde! Helemaal geen water, robot en reservoir schoongemaakt
Goedemorgen,

Bij jou al opgelost? Bij mij doet hij het nog steeds niet. Dweil blijft helemaal droog. Voorheen werkte het echt perfect en werd de vloer goed schoon.

Ervaar jij soms trouwens ook water onder het dockingstation? Dat heeft die altijd al gedaan, incidenteel. Ondanks dat alles netjes schoon was.
Dreame Support NL 3 Verdieping
Goedemorgen,

Als deze problemen zijn ontstaan na een firmware-update, stuur ons dan alstublieft de volgende informatie via een privébericht. Wij kunnen u helpen om terug te gaan naar een eerdere firmwareversie.

- Het serienummer (SN) van het apparaat
- Het firmwareversienummer

Daarna vragen wij u om het apparaat te delen met ons technische team (in het privébericht zullen wij u de exacte stappen uitleggen).
Goedemorgen,

Ik heb maandag de stofzuiger terug gebracht naar CoolBlue ter reparatie. Ik ga ervan uit dat de stofzuiger op deze manier gerepareerd terug zal komen.

Wanneer alles weer in orde is, zal ik hier een bericht plaatsen.

Mvg,

Mano
JQ954836 4 Verdieping
Ik heb mijn stofzuiger vandaag teruggekregen van reparatie via Dreame zelf, en hij is nu zijn eerste schoonmaak aan het doen, dus ik ben benieuwd! Momenteel stofzuigt hij het hele huis, en zal daarna HOPELIJK gaan dweilen!
UID:CF452362 NL
  • 10Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst