RF300029

[L20 Ultra Complete] Dweilpad laat los tijdens reiniging

Goedemiddag,
Ik gebruik mijn huidige Dreame L20 ultra complete robotstofruiger al geruime tijd met plezier.
Wat opvalt is dat de dweilpads (willekeurig welke) de laatste tijd tijdens een taak loslaten.
Dit gebeurd niet wegens een obstakel, maar op een vlakke ondergrond en bij het rechtdoor rijden.
Ik kan enkel de dweilpad vastklikken onderop. Maar het probleem doet zich steeds voor. De robot stopt dan met zijn taak en gaat dan terug naar het docking station tot de dweilpad weer vast zit. Hierdoor kan die niet meer zelfstandig werken.

Hoe los ik dit probleem op? Ik heb de contactpunten al schoon gemaakt maar waren / zijn niet vies of iets dergelijks.

Ik verneem graag hoe ik dit moet oplossen.

Mvg,

Michael Holthuis
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Goedemiddag,

Kunt u controleren of het losraken van de dweil tijdens het gebruik wordt veroorzaakt doordat de dweilhouder geen magnetische bevestiging meer heeft, of doordat de klittenbandbevestiging op de dweilschijf minder goed hecht? Controleer dit door de dweilhouder handmatig te plaatsen en te testen of deze correct vastzit.

Als dit inderdaad de oorzaak blijkt te zijn, neem dan contact op met onze aftersalesdienst om na te gaan of er voor uw robotmodel een vervangende dweilhouder beschikbaar is in het onderdelenmagazijn, zodat u deze kunt aanschaffen en vervangen.

Als dit niet de oorzaak is, start de robot dan opnieuw op en probeer het opnieuw.

Blijft het probleem bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere ondersteuning. Vermeld daarbij uw serienummer (SN), voeg uw aankoopfactuur toe en geef de resultaten van de uitgevoerde controles door, zodat wij uw verzoek sneller kunnen verwerken.

E-mail: support.benelux@dreame.tech
UID:RF300029 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst