CG850199

[L50 Pro Ultra] Wasbord overstroomt

Het wasbord overstroomt tijdens het wassen van de dweilen. Als ik het wasbord met keukenpapier handmatig droog maak en de opdracht geef om te gaan dweilen dan gaat het soms goed maar soms overstroomt het wasbord opnieuw.
Ik heb alle oplossingen die in de foutmelding staan uitgevoerd, maar het helpt niet. Hoe kan ik dit oplossen?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Verwijder het wasbord, controleer of de afvoer verstopt is en maak het schoon. Veeg ook de overloopsensor van het wasbord schoon.

Controleer of de afdichting van de oude watertank los of vuil is. Zorg ervoor dat u deze op tijd handmatig reset en schoonveegt met een schone doek.

Nadat u het afvalwater hebt weggegooid, maakt u de sluiting van de oude watertank vast om ervoor te zorgen dat de sluiting van de oude watertank goed vastzit. Plaats de oude watertank terug op de basis en druk er zachtjes op om ervoor te zorgen dat deze goed vastzit.

Veeg het resterende water in de basis af met een droge doek, plaats het wasbord terug en controleer of het probleem is opgelost.
UID:CG850199
  • 1Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|DarkRoom

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst