RdW

[X50 Ultra Complete] Dreame X50 begon als een droom

140 11
Goedemiddag,

Afgelopen week heb ik onze nieuwe X50 Ultra Complete geinstalleerd: alles ging perfect en alles mooi schoon.
Vandaag wil ik hem voor de tweede keer aanzetten: volgens geplande schoonmaak.
Maar: nou komt hij niet meer over de drempels heen die vrijdag nog wel gingen.
Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt.
Groet
Roel

Laatst bewerkt door RdW op 2025-9-24 13:28
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

11 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Welke modus heeft u ingesteld bij de Clearance Legs Settings? We raden u aan om beide modi te proberen en te kijken of de robot de drempel correct kan oversteken.

Als het nog steeds niet lukt, voorzien ons dan van de volgende informatie:

De hoogte van de drempel
Een video waarin de robot de drempel niet overkomt
Het SN-nummer aan de onderkant van de robot
screenshot-20250923-120357.png
RdW
Goedemorgen - Bedankt voor de reactie Ik heb beide opties geprobeerd, maar hij komt er niet meer overheen. Deze drempel is maar 2 cm - vandeweek kwam hij ook over andere drempels in huis van +/-3 cm Ik kan blijkbaar geen videos uploaden. Dus geef maar aan waar ik die naartoe kan sturen S/NR2532H56TEU0133633

Dreame Support NL 2 Verdieping
Hartelijk dank voor uw reactie.

U kunt uw bericht bewerken en vervolgens de video toevoegen. Als u nog steeds geen video kunt toevoegen, kunt u dan een actuele foto van de drempel uploaden?

Heeft u de "drempel" al aan de kaart toegevoegd? Als u de drempel al aan de kaart heeft toegevoegd, maar de werkelijke hoogte van de drempel meer dan 2 centimeter is, kan de robot een enkele drempel als te hoog beschouwen en kan hij er niet overheen.

Probeer de drempel van de kaart te verwijderen en kijk of de robot deze correct kan herkennen en overschrijden.
RdW
Een reactie met 'wat te doen' zou heel fijn zijn....

RdW 3 Verdieping Discussiestarter
Goedemorgen

Ik mag geen video’s toevoegen. Ik kan alleen foto’s selecteren. Bij deze is er een met verschillende drempels toegevoegd

Ik heb al geprobeerd de drempels uit de tekening te halen. Ik heb zelf de hele plattegrond eruit gehaald en een nieuwe laten maken: hij pakt geen drempels meer, op allebei de standen van de poten

Wat vorige week vanzelf ging gaat nou niet meer.
IMG_1214.jpeg
RdW 4 Verdieping Discussiestarter
Nou kon ik de begin vraag wel aanpassen en video’s toevoegen: bij deze

Een video van beide pootjes instellingen
RdW
Een reactie met 'wat te doen' zou heel fijn zijn

Dreame Support NL 5 Verdieping
Hallo,

Hartelijk dank voor uw inzet en onze excuses voor eventuele misverstanden die zijn ontstaan ​​door onze onduidelijke uitleg.

Als de robot de drempel nog steeds niet kan passeren, stuur ons dan een privébericht met een screenshot van de kaart en de firmwareversie van de robot. We reageren zo snel mogelijk.

Laatst bewerkt door Dreame Support NL op 2025-10-6 15:40
RdW 6 Verdieping Discussiestarter
Hoe stuur ik een privébericht?

Hallo, Klik na het klikken op mijn profielfoto op het informatie-icoontje om een privébericht te sturen.

RdW 7 Verdieping Discussiestarter
Ook daar geen reactie
RdW
UID:QK590748 NL
  • 8Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst