RdW

[X50 Ultra Complete] Kamers zonder schoonmaakmiddel dweilen

213 8
Hallo

Hoe stel ik in dat ik sommige Kamers zonder schoonmaakmiddel dweilen?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

8 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo, we begrijpen uw bezorgdheid en helaas is het op dit moment niet mogelijk om deze functie afzonderlijk in te stellen. U kunt echter wel een specifieke ruimte of kamer kiezen om schoon te maken en vooraf de optie "Reinigingsmiddel toevoegen tijdens het dweilen" uitschakelen. We hebben uw waardevolle feedback doorgegeven aan ons R&D-team, en zij zullen onderzoeken of er optimalisaties mogelijk zijn. Heel erg bedankt voor uw begrip en geduld.

Laatst bewerkt door Dreame Support NL op 2025-10-20 16:18
RdW 2 Verdieping Discussiestarter
Bedankt voor deze reactie

Waar vind ik deze optie?
Dreame Support NL 3 Verdieping
Hallo,

Dank u voor uw vraag. U kunt de instellingen in de afbeelding raadplegen om de optie te vinden die u zoekt. We hopen dat dit helpt en staan klaar om u verder te ondersteunen indien nodig.
20251021-120343.jpg
NQ884604 4 Verdieping
Ik heb een x50 ultra en deze heeft nu voor 180m2 50x schoongemaakt.

Schoonmaakmiddel actief in app en in de bak maar blijft even vol op niveau, hoe kan dit?
Als het probleem zich blijft voordoen, raden wij u aan om de serienummer van het apparaat en de factuur naar de klantenservice te sturen voor een verdere oplossing. E-mail:
aftersales@dreame.tech

Het wordt aanbevolen om het reinigingsmiddelcompartiment te verwijderen en met het reinigingsmiddel erin een paar keer krachtig te schudden. Als er vloeistof uit de plaats komt waar de reinigingsmiddeldoos in het basisstation is gestoken, betekent dit dat de functie voor automatisch toevoegen van reinigingsmiddel normaal functioneert.

Controleer of de functie voor automatisch toevoegen van reinigingsmiddel is ingeschakeld. (U kunt de afbeelding in de post raadplegen) Zo niet, schakel deze dan in en was vervolgens de dweilpads. Schud na het wassen de vuilwatertank om te zien of er schuim in zit. Als er schuim is, betekent dit dat het basisstation automatisch reinigingsmiddel heeft toegevoegd.

Hallo,

wanneer de dweilpads worden gewassen, wordt het reinigingsmiddel automatisch aan de leiding toegevoegd en met water gemengd. De hoeveelheid gebruikt reinigingsmiddel zal niet overmatig zijn.

RdW
UID:QK590748 NL
  • 13Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst