wolf_hond

[L40 Ultra AE] Goed produckt allen heeft hij ruzie met me tafel en stoel

Mijn robot stofzuiger. Van de week binnen gehad. Nu merk ik dat hij af en toe ruzie heeft met me tafel en stoel. En hoop dat hij de kaart elke x blijft update. Merk wel dat me vloer schoon word. Laat hem.deze week 2x perdag stofzuigen en dweilen. Van af volgende week 1x per dag. En daarna bepaalde dagen.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Bedankt voor uw feedback. Voor het probleem met de stoelpoten kunt u het volgende proberen:

Drievoudige Obstakelvermijding: De robot kan obstakels detecteren en voorafgaand aan een botsing vertragen. Het kan echter zijn dat hij donkere, reflecterende, kleinere tafel- en stoelpoten of lage obstakels niet detecteert. Dit is normaal. U kunt in de app onder Kaartbewerking bij Verboden Zones/Virtuele Muren virtuele muren of verboden zones toevoegen.

AI Intelligente Herkenning: Controleer of de "AI Intelligente Herkenning" in de app is ingeschakeld en gebruik regelmatig een zachte, droge doek om de AI-lens af te vegen, zodat er geen vingerafdrukken of stof op zitten.

Lichtomstandigheden: Onvoldoende licht kan de effectiviteit van AI-visuele herkenning beïnvloeden. Wij raden aan deze functie te gebruiken in goed verlichte omstandigheden.

Complexe Thuisomgeving: Een complexe omgeving kan leiden tot langere AI-herkenningstijden. Het is aan te raden om de omgeving thuis wat op te ruimen.

OTA Online-updates: Onze robot ondersteunt OTA-updates. Wij verbeteren continu de obstakelvermijding van de robot. Controleer regelmatig de firmwareversie en voer tijdige updates uit.

Bedankt voor uw steun en begrip.
UID:DR195295 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst